asiakastyytyväisyysohjelmasta vielä....

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Pepehelsinki
"Koeajolla"

asiakastyytyväisyysohjelmasta vielä....

Viesti Kirjoittaja Pepehelsinki »

Kävin perjantaina Herttoniemessä katsauttamassa sytytyskasetin kunnon ja kunnossa oli. Se johtui kyllä siitä että aikaisempi rähähti kesken matkan vuonna 2003.
Kysyin tietenkin että kuka korvaa vanhan sytytyskasetin ??

Onneksi olin jostain ihmeen syystä säästänyt kyseisen kuitin...

ja vastauksena sain tilille samana päivänä koko summan jonka olin
joutunut maksamaan korjauksessa. (400 eur)

Ja ihan mukisematta homma hoidettiin....

/pepe :lol:
9-5 3.0t
"Aero"

Viesti Kirjoittaja 9-5 3.0t »

Minäkin sain kampanjakirjeen.

Viime talvena ostin käytetyn kasettiparin, kun alkuperäisistä etumaisen lohkon kasetti sanoi eräänä aamuna ystävyytensä ylös. Kasettia vaihtaessani merkitsin muistiin alkuperäisten sekä ostamieni 'uusien' kasettien sarjanumerot.

Yhdenkään kasetin sarjanumero ei sattunut vaihdettavaksi ilmoitettuihin. :?

Koska kirje kuitenkin tuli, otin sarjanumerot, ostokuitin ja hajonneen kasetin matkaan ja käväisin tänään paikallisessa merkkiliikeessä (jossa yleensä vältän asiointia). Menin suoraan kasetteja vaihtavan asentajan juttusille. Kysäisin, että mitenköhän on, korvataanko kasetin särkymisestä aiheutuneita kuluja millään lailla, kun kasetti ei kuulu nyt kampanjassa vaihdettaviin sarjanumeronsa perusteella. Asentaja sanoi ettei korvata. Mainitsin, että sytytyskasettejahan on särkyillyt ajan sivu ja että mielestäni kyseessä on laajempikin laatuongelma kuin ainoastaan kampanjan puitteissa vaihdettavat kasetit. Asentaja vastasi tähän, että paikallinen liike ei voi (halua) ottaa asiaan mitään kantaa, vaan asian tiimoilta tulee lähestyä jotakin ylempää tahoa.

No, tuon arvasin ja olin siihen varautunut.

Oli kuitenkin hauska kuunnella asentajan tarinoita. Siinä vaiheessa, kun esitin asentajalle kasettieni sarjanumerot (jotka kaikki alkavat kirjaimella C), hän sanoi ettei tuollaisia C-alkuisia sarjanumeroita mahda ollakaan ja olenkohan katsonut oikein. Kun sanoin, että kyseessä on kuusisylinterinen moottori, asentaja tokaisi "ai jaa, no sitten...".

Edelleen, kun kysyin särkyneen kasetin korvaamista, asentaja sanoi ettei kampanjalla 15444 ole mitään tekemistä kasettien rikkoontumisen kanssa. Kampanjalla kasetteja vaihdetaan kuulemma sen takia, että tietyssä vaiheessa valmistetuissa kaseteissa on esiintynyt sytytyskatkoksia jotka voivat rikkoa katalysaattorin. Kun kysyin, miksi kampanjakirjeessä puhutaan sytytyskasettien "rikkoutumisesta sähköisen ylikuormituksen vuoksi", vastasi asentaja, että "ei ne siellä aina osaa oikeilla sanoilla näitä juttuja kertoa ja ilmoittaa". Vastasin tuohon, että "jaa, jaa, kaikenlaista". 8O

No, oli mulla hauskaa kotimatkalla. :wink:
Volvo XC60 T8 AWD Long Range Plus Dark -24
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Vastaa Viestiin