Sumuvalot

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Kurko
"Hölösuu"

Sumuvalot

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Tyhmä kysymys, pitäis varmaan käyttää hakua, vaan.
Tuo kattastus setä sanoi mun yliajalla leimatusta, jotta matoloota väittää kuskinpuolen sumuvalon näyttävän hiukan ylös. :(
Kunhan sanoi, ja mielestäni ihan ok seinää vasten, siis mistä kuinka säädetään. :oops:
Kurko
"Hölösuu"

Jatketaan tyhmiä kyssäreitä. :?: :oops:
Kuin tohon ruuviin pääsee käsiksi. :?:
Kurko
"Hölösuu"

Ok revitään huomenissa nuo muovirämpäleet taas kerran irti ja yritetään säätää. :?
saapasi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saapasi »

siis mitä katsooko inssi tonnarista sumaritkin? toinen pimeenä mut en niitä kyllä käytä (ku on niin hyvät ajovalot :wink: ) Pitäs vaan saada "sävysävyy" sitte noi sumariti.
MacTurbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

saapasi kirjoitti:siis mitä katsooko inssi tonnarista sumaritkin? toinen pimeenä mut en niitä kyllä käytä (ku on niin hyvät ajovalot :wink: ) Pitäs vaan saada "sävysävyy" sitte noi sumariti.
Mulla ei kyllä ole katsonut, viimeksi on kokeillut ja katsonut suuntauksen niistä 99cc:stä vuonna 1986.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
saapasi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saapasi »

MacTurbo kirjoitti:
saapasi kirjoitti:siis mitä katsooko inssi tonnarista sumaritkin? toinen pimeenä mut en niitä kyllä käytä (ku on niin hyvät ajovalot :wink: ) Pitäs vaan saada "sävysävyy" sitte noi sumariti.
Mulla ei kyllä ole katsonut, viimeksi on kokeillut ja katsonut suuntauksen niistä 99cc:stä vuonna 1986.
no mä vähän aattelinki ku ei missään autossa mitä oon käyny katsastamassa oo vilkastukaan sumareihin. Hyvähän niidenkin on toimia, mutta en jaksa uskoa että hylsyä voi sellaisesta antaa. Toki vaihdan uuden polttimon :)
miguel
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja miguel »

Mulle tuli huomautus sumuista että näyttää liikaa ylös ja kyseessä oli 2001 focus, muutahan siinä ei sit ollu. Pitäs tammikuussa viedä 99 herroille ihmeteltäväks, mutta siinäpä ei sumuja ole eli läpi mennään 8).
Vastaa Viestiin