Onko kenellekään keräytynyt tietoa 3 (2)- ja 5 (4)- ovisten penkkien eroista? Siis saako kippimekanismin siirrettyä kaatumattomista penkeistä? Kun ongelma on tällainen: haluaisin 90:n penkkeihin hieman enemmän sivuttaistukea. Turbon tai ruiskun ehjiä vähäovisten penkkejä ei tunnu löytyvän. Sen sijaan tarjontaa olisi moniovisista penkeistä. Onko 9000:n ja 900:n penkeissä ratkaisevia eroja? Voiko 9000 penkeistä ja 90 penkeistä modifioida toimivan ratkaisun?
Ja onko turbon "uudempien" 88--> penkkien parempi sivuttaistuku peräisin penkkirungosta vai toppauksista?
og:n penkit
-
- "Turbo"
- Viestit: 208
- Liittynyt: To Helmi 12, 2004 21:05
- Paikkakunta: Kuopio
og:n penkit
#776
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014