TOPPAHOUSU kirjoitti:Onko kellään kokemusta led-vilkuista, käykö ne suoraan ja miten ne eroaa kirkkaalla lasilla olevista vilkuista...
Eli onko ne rahan väärtit ?
Mulla oli noi tummat vilkut vähän aikaa paikallan. Kävi ihan suoraan vanhojen paikalle. Päivällä kirkkaassa ei näy niin hyvin kun orginaali mutta pimeässä näytti hyvin ja oli komeat. Vaihdoin takaisin Saabin omiin kirkkaisiin koska mielyttää mun silmää enemmän. Led-vilkut on aika latikkomaisen näköiset.
juotila kirjoitti:Mulla oli noi tummat vilkut vähän aikaa paikallan. Kävi ihan suoraan vanhojen paikalle. Päivällä kirkkaassa ei näy niin hyvin kun orginaali mutta pimeässä näytti hyvin ja oli komeat. Vaihdoin takaisin Saabin omiin kirkkaisiin koska mielyttää mun silmää enemmän. Led-vilkut on aika latikkomaisen näköiset.
Eli tuosta voisi päätellä, ettei maksa vaivaa hommata itselle...
juotila kirjoitti:Mulla oli noi tummat vilkut vähän aikaa paikallan. Kävi ihan suoraan vanhojen paikalle. Päivällä kirkkaassa ei näy niin hyvin kun orginaali mutta pimeässä näytti hyvin ja oli komeat. Vaihdoin takaisin Saabin omiin kirkkaisiin koska mielyttää mun silmää enemmän. Led-vilkut on aika latikkomaisen näköiset.
Eli tuosta voisi päätellä, ettei maksa vaivaa hommata itselle...
No eipä ainakaan noilla kirkkailla ole näkymisen kannalta mulla samoja oireita, hyvin näkyy vilkku päivälläkin. Ja itse ainakin pidän noista kirkkaista enemmän kuin orkkiksista.
Makuasioita.. again.