(Toivottavasti ei tule rivinvaihto yms. onglmia. Ja taisin mokata edellisen viestinkirjoituksen jotenkin (aihe puuttui? ei tullut näkyviin))
Kovasti olen tätäkin foorumia lueskellut, koska uusi Saabi on ollut jo pitkään hakusessa. Asiallisuudessaan yms. mm. suomi24 jää 'hiukan' jälkeen. Täältä löytyy ihan hemmetinmoisia asiantuntijoita. Taitaabi olla niin, että liityn jäseneksi.
Ennen kuin menen mun ekaan varsinaiseen ihmetykseen/kysymykseen haluan kertoa: Ostin elämäni viidennen Saabin. Ja myös kalleimman. 900 2.0 -98 91tkm (karvalakkiversio, maksoi kuitenkin riittävästi rahaa mulle), mutta saatiin mitä etsittiinkin:
Saab, ilmastointi ja 'sähköikkunat' emännälle

Tonnareitakin katseltiin, mutta ei sattunut sopivaa kohdalle

Perhana meinasin jopa lipsahtaa Mer** Ben* -merkkiseen moottoroituun kulkuvälineeseen. #¤$&#!#

Luultavasti/toivon mukaan Saabistamme on iloa useammaksi kuin pariksi vuodeksi (myös Mr cardoctor oli samaa mieltä). Sieltä sai jopa ystävällistä! ja hyvää palvelua (siis AKE:sta!), mutta AKE:sta ehkä sitten myöhemmin.
Ei ole ajotietsikkaa (mutta digitaalinen lämpömittari!

Hiukkasen kuitenkin huimaa kun katsoo nykyisen version konehuoneeseen. Kaikki edelliset saabit ovat olleet sitä ikäluokkaa (
viimeisin -84 2.0i 305tkm), joihin on osannut ja voinut tehdä itse monia asioita (kone ylös yms.).
Niin, pitikös minun sitten lopultakin kysyä jotain tän lätinän jälkeen (taidan olla niin täpinässä vieläkin tuon biilin suhteen...).
Mun eka kysymys täällä:
En vielä ole ehtinyt perehtymään kynnyslistoissa oleviin muovisuojuksiin ja niiden takana olevaan tilaan (tai itse asiassa koko halavatun autoon. Meni likaiseksi tänään

-Galvannoinnista tai sen puutteesta kysyn ehkä seuraavaksi (haku tuotti vain yhden matchin)
-Vaha (pitkästä aikaa biili, jonka maalista haluan pitää huolta): luen haun tulokset.
DDT