onkos kukaan käynyt katsomassa kyseistä yksilöä? muistaakseni ollut aiemmin jo myynnissä ja silloin olis ollu kuvia myös sisältä. oli ovet ja katto jollain kammottavalla karvalla verhoiltu...
oon hieronut vaihtokauppaa tohon ja on vaan niin kaukana et olis kiva kuulla kommenttia jos joku tietäis autosta jotain.
kyseessä siis tämä ---> http://www.nettiauto.com/1005173
saab 900 finlandia nettiautossa
saab 900 finlandia nettiautossa
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Jos tuo on se karvakatollinen, niin muistaakseni savutti turbo jo edellisellä omistajalla. Jossain tampereella tai turussa oli silloin..noin vuosi sitten. Rekkari ainakin vaikuttaa tutulta. Oli ilmeisesti myös jonkunverran hitsailtu.
Tarkkaa tietoa/muistikuvaa ei ole, joten älä luota meikäläisen juttuihin.
Tarkkaa tietoa/muistikuvaa ei ole, joten älä luota meikäläisen juttuihin.
VW transporter 2.5tdi vm.99
Mäkin muistan ne hämärät sisäkuvat tuosta finukasta.Sellanen karvasisustus on jo melkonen rikos mun mielestä edustusautoon.Mielummin vaikka ilman ovipahveja ja kattoverhoilua tai miten repaileiset vaan.
Toki tajuan että ei noita finlandian sisustuksia joka puussa kasva mutta rajat ne teinien pelleilylläkin pitäisi olla.
Toki tajuan että ei noita finlandian sisustuksia joka puussa kasva mutta rajat ne teinien pelleilylläkin pitäisi olla.

ehdottomasti samaa mieltä. täytyy toivoa että ovipahveihin olis jätetty vanhat kankaat alle....tomaatti kirjoitti:Mäkin muistan ne hämärät sisäkuvat tuosta finukasta.Sellanen karvasisustus on jo melkonen rikos mun mielestä edustusautoon.Mielummin vaikka ilman ovipahveja ja kattoverhoilua tai miten repaileiset vaan.
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Haluaako joku lisätietoa autosta? Voisin käydä katselemassa, kun kerran on paikkakunnalla.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki