Happi koholla
Happi koholla
Moi
Kuupassa on happiarvot liian korkeat=6,6% sallittu lienee jotain viiden
% luokkaa. Muut arvot ovat kunnossa mitä nyt tyhjäkäynti vähän koholla.
Seosta sätämällä ei vaikuta o2-hon mitenkään,tyhjäkäyntiä laskemalla
happiarvo nousee. Kone käy nätisti, ei vie öljyä,tulpat uudet.
mitä neuvoksi. :?:
Kuupassa on happiarvot liian korkeat=6,6% sallittu lienee jotain viiden
% luokkaa. Muut arvot ovat kunnossa mitä nyt tyhjäkäynti vähän koholla.
Seosta sätämällä ei vaikuta o2-hon mitenkään,tyhjäkäyntiä laskemalla
happiarvo nousee. Kone käy nätisti, ei vie öljyä,tulpat uudet.
mitä neuvoksi. :?:
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Säädäpä venttiilit. Minulle on tullut parikin tapausta vastaan, joissa venttiili on kantanut. Kansivikaa on epäilty, mutta venttiilien säädöillä on kone alkanut pelaamaan hienosti.900/96 kirjoitti:Putki ei vuoda mutta löysin murtunut alipaineletku,säädin sytytystä ja
tyhjäkäyntiä joka vaeltelee 750-950rpm välillä.1-pytyn puristuspaine
on muita huonompi, ei paljon 3-sen baaria-ventiilivikako??saa nähdä mitä mittari näyttää huomenna.
# 419 Vesa Pohjalainen
ja nupiksi
jos superi niin hio kaasarin ja välilaipan välit suoraksi vetää sieltä ilmaa noin niinku perstuntumalta...ei vissiin koskaan oikastu jayleensä rauhoittuu tyhjäkäyntikin samalla.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: ja nupiksi
Tämä olikin hyvä neuvo.mestari kirjoitti:jos superi niin hio kaasarin ja välilaipan välit suoraksi vetää sieltä ilmaa noin niinku perstuntumalta...ei vissiin koskaan oikastu jayleensä rauhoittuu tyhjäkäyntikin samalla.
Vastaavanlainen ilmiö oli moottoripyörässä, jonka vanhat kumikurkut pytyn ja kaasuttimen välillä olivat sen verran kuivuneet, että hori välistä ilmaa raakana. Tiivistys auttoi useimpiin käynnin vaivoihin.
# 419 Vesa Pohjalainen