Minkälaisia ohjeita ja niksejä löytyy.
Oireena on, että toinen etupyörä menee suksena. Ja ettei yhtään helpottaisi, vaihtelee lukkiutuva etupyörä, eli välillä vasen välillä oikea.
Etu jarrut ilmattu, poljin pohjaan, ruuvi auki, ruuvi kiinni, poljin ylös, menelmällä.
Takajarrut ilmattu, nippaan letku, letku pulloon, nippa auki, virta päälle, sorvastu poljinta. Kun ilma loppunut, nippa kiinni.
Ilmausjärjestys on ensin edestä, sitten takaa.
Abs jarrujen ilmaus? Selvitetty!
Abs jarrujen ilmaus? Selvitetty!
Viimeksi muokannut Tapsa84, Su Helmi 04, 2007 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 2.0 T -88 med Garrett GT40 Scania
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60
Eipä ollut vika ilmauksessa. Vika nimittäin korjaantui kun laittoi etupyörien abs anturien johdot ristiin.
Nähtävästi tuossa uudemmassa abs morkulassa on etupyörien putket toisin päin, tai venttiilien johdotuksessa eroa.

Saab 9000 2.0 T -88 med Garrett GT40 Scania
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60