Jos tunnistat itsesi kuvauksesta, niin kerropa, mitä kaikkea autollesi on tehty???

En tunne autoa, mutta kyseessä ilmeisesti sama auton johon olen törmännyt kehällä monen monta kertaa. Ko. autossa oli siirtokilvet jokunne kk taaksepäin.Turbo Sensonic kirjoitti:Eilen oli Pohjois-Haagassa Adolf Lindforsin tiellä parkissa musta 3 -ovinen NG900 Turbo, jossa oli madallussatsi ja "tykkipakoputki". Kukakohan omistaisi kyseisen auton (onko joku tällä palstalla vierailevista?)? Pysäköin autoni tuon NG:n eteen ja kun tulin takaisin muutaman tunnin päästä, niin se oli lähtenyt.
Jos tunnistat itsesi kuvauksesta, niin kerropa, mitä kaikkea autollesi on tehty???
Joo, ja orkkis oranssisetVigge kirjoitti:En tunne autoa, mutta kyseessä ilmeisesti sama auton johon olen törmännyt kehällä monen monta kertaa. Ko. autossa oli siirtokilvet jokunne kk taaksepäin.
Mäkin olen törmännyt kehällä monenmontakertaa arkiaamuisin semmosseen keltaseen 5 oviseen viggeniin.Vigge kirjoitti:En tunne autoa, mutta kyseessä ilmeisesti sama auton johon olen törmännyt kehällä monen monta kertaa. Ko. autossa oli siirtokilvet jokunne kk taaksepäin.
mä oon niin puusilmä että mä oon varmaan nähnyt sut vain pari hassua kertaa.NG900T kirjoitti: Mäkin olen törmännyt kehällä monenmontakertaa arkiaamuisin semmosseen keltaseen 5 oviseen viggeniin.