Jyväskylästä/Jyväskylän kautta kevätkokoukseen?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
frost
"Turbo"

Jyväskylästä/Jyväskylän kautta kevätkokoukseen?

Viesti Kirjoittaja frost »

Onko klubin kevätkokoukseen lähdössä ketään Jyväskylästä tai ajamassa Jyväskylän läpi pk-seudulle? Heräsi tuossa ajatus että olisi hienoa päräyttää samassa letkassa kokoukseen. Lähdössä on ainakin minä, Cruor, eräs kaveri täältä jkl:stä ja Eskin kanssa oli kanssa puhetta, tosin vielä ei liene tiedossa onko eski lähdössä luxilla hakemaan sitä "extreme kokemusta", josta oli puhetta, vai 9-3:lla :D
Käytännössä suunnittelimme niin että sakki kokoontuu esim. Vaajakosken ABC:lle VIIMEISTÄÄN klo. 07:00 ja siitä lähdetään päristelemään kohti pk-seutua. Ennalta voidaan sopia vaikka muutama pysähtymispaikka jossa voi käydä kahvilla/wc:ssä/ties missä ja jossa saa taas koko porukan kasaan.

Miltä kuulostaa? Jonon kärkeen tietty lähtee se joka osaa reitin perille (eli en ainakaan minä :D )
-Kimmo- "Motivoitunut saabisti"
Eski
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Eski »

LUX-tremeä olisi tarkoitus harrastaa, joten yritän selvitä Vaajakoskelle klo 7.00.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Meinaatteko ajaa Jämsän vai Hartolan kautta (Päijänteen länsi- vai itäpuolelta)? Oon nimittäin pääsiäisenä mökillä Padasjoella ja voisin liittyä kulkueeseen, mikäli ajatte Jämsän kautta. Niin, siis jos krapuloiltani kykenen :wink:

Jos voisi jotain matkavinkkejä antaa, niin kannattais ajaa seuraavaa reittiä:

Vaajakosken ABC :arrow: Jyväskylä :arrow: Jämsä :arrow: Kuhmoinen :arrow: Padasjoki :arrow: Hämeenlinna :arrow: Hämeenlinnan motarilta "Riihimäki Pohjoinen" -liittymä, ja siitä Forssaan päin ja sitten oottekin jo kohta Topenolla.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
frost
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja frost »

Turbo Sensonic kirjoitti:Meinaatteko ajaa Jämsän vai Hartolan kautta (Päijänteen länsi- vai itäpuolelta)? Oon nimittäin pääsiäisenä mökillä Padasjoella ja voisin liittyä kulkueeseen, mikäli ajatte Jämsän kautta. Niin, siis jos krapuloiltani kykenen :wink:

Jos voisi jotain matkavinkkejä antaa, niin kannattais ajaa seuraavaa reittiä:

Vaajakosken ABC :arrow: Jyväskylä :arrow: Jämsä :arrow: Kuhmoinen :arrow: Padasjoki :arrow: Hämeenlinna :arrow: Hämeenlinnan motarilta "Riihimäki Pohjoinen" -liittymä, ja siitä Forssaan päin ja sitten oottekin jo kohta Topenolla.
Tarkoitus oli mennä juuri toista kautta, eli lähteä jkl:stä suorinta reittiä kohti Helsinkiä ns. tuttuja teitä pitkin. Lisäksi osa meistä lähtee kokouksesta suoraan ACS:ään Helsinkiin. Mut eihän siinä muuta kuin kurvaat jkl:ään heti aamusta et pääset meidän letkaan mukaa ;)
-Kimmo- "Motivoitunut saabisti"
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

frost kirjoitti:Mut eihän siinä muuta kuin kurvaat jkl:ään heti aamusta et pääset meidän letkaan mukaa ;)
Kiitti "tarjouksesta", mutta taidan kuitenkin ajella mökiltä suoraan tuonne Topenoon, siis jos olen aamulla ajokunnossa. Jos en ole, niin sitten tulen myöhemmin tai en ollenkaan :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin