T16 ja 240 laatikko
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
T16 ja 240 laatikko
onkos jollain tiedossa linkkiä tms. josta saisi tietoa esim. volvon laatikon sovittamisesta T16 pannun perään?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Laipan tekoon. Ei oikein muutakaan voi. Mutta onko jotain erityistä syytä saada nimenomaan Volvon loota? En tiedä noiden kestosta tuon taivaallista muuta kuin että Volvistit laittaa laipoilla bemarin lootia. BMW:n lootat on sen verran tuttuja, että järkihintaan saa sellaista tavaraa joka kestää jo melkein kaikki budjetti virit.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
jaa, luulin että volvon laatikoita käytetään kaiken maailman kisavehkeissätema kirjoitti:Laipan tekoon. Ei oikein muutakaan voi. Mutta onko jotain erityistä syytä saada nimenomaan Volvon loota? En tiedä noiden kestosta tuon taivaallista muuta kuin että Volvistit laittaa laipoilla bemarin lootia. BMW:n lootat on sen verran tuttuja, että järkihintaan saa sellaista tavaraa joka kestää jo melkein kaikki budjetti virit.

olisi volvon laatikoita ym. osaa nurkissa valmiina.
kait se ~250 hp kestää.
ruotsin puolella on käytetty saabin t16 pannuja takavetoisissa, en vaan löydä yhtään esimerkkiä netin kautta.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Niin ruotsissahan on ainakin Sierrassa muistaakseni B234L pannu. Muutenkin tuntuvat Fordin Cosworth 2.0L ja Saabin 2.0L osat käyvän ristiinsaabastelija kirjoitti:jaa, luulin että volvon laatikoita käytetään kaiken maailman kisavehkeissätema kirjoitti:Laipan tekoon. Ei oikein muutakaan voi. Mutta onko jotain erityistä syytä saada nimenomaan Volvon loota? En tiedä noiden kestosta tuon taivaallista muuta kuin että Volvistit laittaa laipoilla bemarin lootia. BMW:n lootat on sen verran tuttuja, että järkihintaan saa sellaista tavaraa joka kestää jo melkein kaikki budjetti virit.![]()
olisi volvon laatikoita ym. osaa nurkissa valmiina.
kait se ~250 hp kestää.
ruotsin puolella on käytetty saabin t16 pannuja takavetoisissa, en vaan löydä yhtään esimerkkiä netin kautta.

#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
volvon periä kyllä käytetään paljon mutta ei taida nuo laatikot ihan niin hyvässä maineessa olle, ei osata sitten varmaan ruotsissa laatikkoja tehdäsaabastelija kirjoitti:jaa, luulin että volvon laatikoita käytetään kaiken maailman kisavehkeissätema kirjoitti:Laipan tekoon. Ei oikein muutakaan voi. Mutta onko jotain erityistä syytä saada nimenomaan Volvon loota? En tiedä noiden kestosta tuon taivaallista muuta kuin että Volvistit laittaa laipoilla bemarin lootia. BMW:n lootat on sen verran tuttuja, että järkihintaan saa sellaista tavaraa joka kestää jo melkein kaikki budjetti virit.![]()
olisi volvon laatikoita ym. osaa nurkissa valmiina.
kait se ~250 hp kestää.
ruotsin puolella on käytetty saabin t16 pannuja takavetoisissa, en vaan löydä yhtään esimerkkiä netin kautta.

-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Tuolla ainakin on muutamia:saabastelija kirjoitti:ruotsin puolella on käytetty saabin t16 pannuja takavetoisissa, en vaan löydä yhtään esimerkkiä netin kautta.
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewforum.php?f=8
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Volvon m45/46/47 laatikoita ei kannata laittaa,jos vähääkään meinaa autoa virittää.Tuuttaa noin.400nm. m400 kestääkin sitten jo ''jotain''.
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=13
Tuolla on kaikki ohjeet saabmotin ja penarin laatikon naittamiseen.Kukaan tuskin suomessa uskaltaa näitä tehdä?
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=13
Tuolla on kaikki ohjeet saabmotin ja penarin laatikon naittamiseen.Kukaan tuskin suomessa uskaltaa näitä tehdä?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
mielenkiintoista, volvon lootan kannalla silti vielä (ilmaiset osat).Suppari kirjoitti:Volvon m45/46/47 laatikoita ei kannata laittaa,jos vähääkään meinaa autoa virittää.Tuuttaa noin.400nm. m400 kestääkin sitten jo ''jotain''.
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=13
Tuolla on kaikki ohjeet saabmotin ja penarin laatikon naittamiseen.Kukaan tuskin suomessa uskaltaa näitä tehdä?
täytyyhän sen kestää t16 vakioahtimella varustettuna (250hp maks).
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Ei kestä tuo m47 edes samaa mitä nuo m46 ja m45. Noissa jälkimmäisissä on tukevampi apuakseli, koska ovat nelilovisia ja tuosta m46:n perästähän löytyy se ylivaihdeyksikkö. Kyllä se kestää jos ei mene yli 400nm väännöt.saabastelija kirjoitti:mielenkiintoista, volvon lootan kannalla silti vielä (ilmaiset osat).Suppari kirjoitti:Volvon m45/46/47 laatikoita ei kannata laittaa,jos vähääkään meinaa autoa virittää.Tuuttaa noin.400nm. m400 kestääkin sitten jo ''jotain''.
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=13
Tuolla on kaikki ohjeet saabmotin ja penarin laatikon naittamiseen.Kukaan tuskin suomessa uskaltaa näitä tehdä?
täytyyhän sen kestää t16 vakioahtimella varustettuna (250hp maks).
Saab 9000 2.0 T -88 med Garrett GT40 Scania
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
mulla on tuossa -80 hyväkuntoinen 4v loota jota ajattelin sovittaa.Tapsa84 kirjoitti:Ei kestä tuo m47 edes samaa mitä nuo m46 ja m45. Noissa jälkimmäisissä on tukevampi apuakseli, koska ovat nelilovisia ja tuosta m46:n perästähän löytyy se ylivaihdeyksikkö. Kyllä se kestää jos ei mene yli 400nm väännöt.saabastelija kirjoitti:mielenkiintoista, volvon lootan kannalla silti vielä (ilmaiset osat).Suppari kirjoitti:Volvon m45/46/47 laatikoita ei kannata laittaa,jos vähääkään meinaa autoa virittää.Tuuttaa noin.400nm. m400 kestääkin sitten jo ''jotain''.
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=13
Tuolla on kaikki ohjeet saabmotin ja penarin laatikon naittamiseen.Kukaan tuskin suomessa uskaltaa näitä tehdä?
täytyyhän sen kestää t16 vakioahtimella varustettuna (250hp maks).
ja vääntöhän se on tosiaan joka rikkoo, paljonko kestää satkun loota noin vertailun vuoksi!?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
eli volvon laatikolla on hyvät edellytykset menestyä t16 jatkeenaAksu900 kirjoitti:Eli kunnossa ollessaan 5v 350-400nevtonia ja 4v varmaan viitisensataa.

Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato
