Onko kyseessä venttiilikopan tiiviste?
Onko kyseessä venttiilikopan tiiviste?
-------------------------
Viimeksi muokannut MarkoL, To Huhti 21, 2005 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TIIVISTE asiaa jos H-moottorilla-Jakaja vent kopan päädyssä
Jos vaihtaan rupeet niin vaihda samalla jakajan juureen o-rengas , vuotaa usein. Jakaja kolmella 10 mm kantaisella pultilla kiinni. Merkkaa jakajan asento koppaan nähden jos et omista ajoitus lamppua! Jos et vaihda niin koppa nousee ylös ilman jakajan irroitustakin kun pyörität konetta niin että 0 merkki on vauhtipyörältä kohdallaan, muuten ei nouse.
Virranjakajan O-rengas. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27-9625 1.35 ???
O- rengas löytyy myös Saabin tiskiltä parilla eurolla
--------------------------------------------------------------------------------
Virranjakajan O-rengas. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27-9625 1.35 ???
O- rengas löytyy myös Saabin tiskiltä parilla eurolla
--------------------------------------------------------------------------------
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Kiitos vinkistä. Otan nämä neuvot kaikki ylös hommaa varten. Nyt on vaan niin, että en oikein usko hommasta selviäväni...
Sitäpaitsi muuten...tarkistin sen kansiasian vielä uudelleen ja mielestäni kuskin puolelta konetta katsoessa öljyä tulee siitä missä alumiininvärinen (harmaa) osa kohtaa alemman, ehkä vihertävämmän värisen moottorin alaosan.Elikä niitten moottoriin valettujen neljän putken alapuolelta. Mielestäni ihan moottorin päällä taas on oma kansiosansa, jossa on ennemminkin kuusioavainta kaipaavat pultit.
Liekö kyse edelleen siis venttiilikopasta?
-ML-
Sitäpaitsi muuten...tarkistin sen kansiasian vielä uudelleen ja mielestäni kuskin puolelta konetta katsoessa öljyä tulee siitä missä alumiininvärinen (harmaa) osa kohtaa alemman, ehkä vihertävämmän värisen moottorin alaosan.Elikä niitten moottoriin valettujen neljän putken alapuolelta. Mielestäni ihan moottorin päällä taas on oma kansiosansa, jossa on ennemminkin kuusioavainta kaipaavat pultit.
Liekö kyse edelleen siis venttiilikopasta?

-ML-
juu
bensiini pumpun jalka ja pumpun ja jalan välinen liitos on yks vuoto vaihtoehto
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
öljyvuoto
Kyllä se on mahdollista itelläkin vuotaa vähän kansipahvin välistä
mutta ei vielä aiheuta toimenpiteitä. Kun ei noi pulloja ole.
mutta ei vielä aiheuta toimenpiteitä. Kun ei noi pulloja ole.
Ari 1622
juu
mulla taitaa olla pullo .. Ei pahemmin vuoda mutta töitä se tiettää
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Jos se ei litrakaupalla vuoda niin ei tarvi olla kovin huolestunut,
tietysti jos se menee jäähdytys järjestelmään öljy niin sitten
kannattaa vaihtaa pahvi hetikohta ja huomaa siitä kun on mustaa
mököö veden joukossa. poikkee ens viikolla hervannan shellille
niin katotaan sitä vuotoa, jos siinä lähellä majailet.
tietysti jos se menee jäähdytys järjestelmään öljy niin sitten
kannattaa vaihtaa pahvi hetikohta ja huomaa siitä kun on mustaa
mököö veden joukossa. poikkee ens viikolla hervannan shellille
niin katotaan sitä vuotoa, jos siinä lähellä majailet.
Ari 1622