Viime kesänä s1 -setillä peruspaine oli kohdallaan, 145 kPa. Tuon satsin asennuksen jälkeen pp 108 kPa.
No, akua säätämään. Ruuvasin lopulta kiristysvaran loppuun asti ja edelleen 108 kPa. Uusi aku tilaukseen, Forgen vakiojousella varustettu eli pitäisi mennä ~130 - 160 kPa. Asennuksen jälkeen eka testi 2 kierroksen esijännityksellä, arvaatte varmaan jo mikä oli paine ja lopuksi kiristysvara tappiin tästäkin kamppeesta. Tulos edelleen 108 kPa.
Testattu kahdella eri mankulla. Mitattu mankun piuha irti, OBDII -loggerilla MAP -anturin tieto 4-vaihteella 1500-3000 rpm ja tuo 108 kPa aina 3000rpm kohdalla.
Imupuoli tiivis, pitää 1,5 bar ja ahtopuolen tiiveys testattu ahtoputken ja läppäkotelon liitokseen asti.
Magneettiventtiili kiinnitettynä auto ahtaa ihan normaalisti. Ilmamassat >1450 mg/c (max) ja MAF 218-221 g/s @ 5800 rpm. 80-120 km/h kolmosella 2,9 - 3,1 s. Eihän tässä nyt suuri murhe tietenkään ole mutta käsittääkseni peruspaineet pitäisi kuitenkin olla kohdallaan.
Mistä tämä voisi johtua ?
