
Takaiskarit vaihdettu
Takaiskarit vaihdettu
Huh huh ei turhaan varoteltu täällä foorumissa.On melkosen hidas homma.Lähtihän ne pultit irti kun rikko puslat ja poltti iskarin kumit.Ei tarvinnut pätkiä pultteja,ne iskarin puslat heräs kun kumeja poltin.Hieno systeemi uutena.Ei vaan ole insinööri vaan ajatellut että niitä auotaan 10v. kulttua.(älkää insinöörit suuttuko...)
Puslat oli aikas pahat saada paikalleen,piti vähän mattopuukolla avittaa.Ei nimittäin irronnut vakaajan koriruuvit suosiolla.En viitsinyt katkaista niitä,eikä lämmittää,ei ollut kumeja ostettuna.Auto seissyt pajalla jo muutenkin kolme päivää,täytys välillä päästä ajeleenkin.Näistä firmojen vaihto tarjouksista vain et ne perustuu siihe et osat irtoo suosiolla.Lisätyöt varmaanki 50e/h.ON MUKAVA OMISTAA SAAB...NO on näitä suunittelun kukkasia muissakin autoissa.Ja onhan ne insinöörit ollut RUOTSALAISIA ...ehkä en kyllä tiedä...
