Powerflexien asennus Tampereen seudulla?
Powerflexien asennus Tampereen seudulla?
Nyt tarvitsisi tietää missä kannattaa asennutta uretaanipuslat Tampereen seudulla, jotta homma hoituisi joutuisasti ja ammattimaisin ottein puslien rasvausta myöden. Ettei kuuluisi kuskin suusta ja saban alusta narinaa asennuksen jälkeen.
LISÄYS: Tällähetkellä peloteltu 4h työllä, kun ammattimies esim. PCS:llä huitasis huomattavan paljon huokeemmin, mutta kun se on turhan kaukana. Toivottavasti joku osaisi suositella asiallista paikkaa.
t. maltillinen tu(u)nari
LISÄYS: Tällähetkellä peloteltu 4h työllä, kun ammattimies esim. PCS:llä huitasis huomattavan paljon huokeemmin, mutta kun se on turhan kaukana. Toivottavasti joku osaisi suositella asiallista paikkaa.
t. maltillinen tu(u)nari
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
-
- "Hölösuu"
Olen itsekin koittanut etsiä saabin tuntevaa kohtuuhintaista huoltoa mansen suunnalta, mutta toistaiseksi tuloksetta. Nokian M.Takanen on saab valtuutettu, mutta hinnat ja palveluhalukkuus ovat hanurista ja osaaminen muusta kuin öljynvaihdoista kyseenalainen.
Jos löydät hyvän, kerro minullekin...
Jos löydät hyvän, kerro minullekin...

#1901 / 9-3 2.8TS v6 Aero
Minkäslaista tuntitaksaa pojat perivät tuolla PCS ? Mulla ois toi alusta tossa olohuoneessa ja se ois kiva saada kiinni kunhan vaan puuttuvat osat saapuu...Vähä olin suunnitellu kiikuttaa ton auton sinne Jyväskylään..Turbo Sensonic kirjoitti:Jep, samaa mieltä. Olenhan mäkin ajanut PCS:lle asennuttamaan autoon ties mitä ja vielä täältä Helsingistä saakka, tosin yhdistettynä työreissuihin
Meikäläisellä on kyllä kyseisestä puljusta paremmat kokemukset. Toisaalta en ole siellä ikinä teettänyt mitään varsinaista työtä, käyttänyt autoja vain muutaman kerran techissä. Techiin on ainakin päässyt joustavasti ja halvalla, sitä en tiedä olisivatko autolle osanneet tehdä mitäänNokian M.Takanen on saab valtuutettu, mutta hinnat ja palveluhalukkuus ovat hanurista ja osaaminen muusta kuin öljynvaihdoista kyseenalainen.

Ei varmaan ole korrektia alkaa kovin syvälle luotaamaan tämän firman toimintaa, mutta kun nyt asia on puheena, niin kerron vähän taustaa. Moderaattori deletoikoon tämän jos ei ole foorumin linjan mukaista.Jussi kirjoitti:Meikäläisellä on kyllä kyseisestä puljusta paremmat kokemukset. Toisaalta en ole siellä ikinä teettänyt mitään varsinaista työtä, käyttänyt autoja vain muutaman kerran techissä. Techiin on ainakin päässyt joustavasti ja halvalla, sitä en tiedä olisivatko autolle osanneet tehdä mitäänNokian M.Takanen on saab valtuutettu, mutta hinnat ja palveluhalukkuus ovat hanurista ja osaaminen muusta kuin öljynvaihdoista kyseenalainen.
No joo, ko. paikassa on kokemukseni mukaan tasan yksi kaveri joka osaa käyttää TECHiä edes auttavasti. Omat huonot kokemukseni juontaa kohtalaisen pitkältä ajalta, teetin kaikki määräaikaishuollot ko. paikassa 150tkm ajan enkä kertaakaan ollut tyytyväinen lopputulokseen. Hinta on kohdallaan jos vertaa Metroon, mutta toisaalta metron jannut osaa hommansa. Ratkaiseva päätös olla menemättä IKINÄ ko. paikkaan tuli kun autostani alkoi kaasutinläppäkotelo brakaamaan heittäen limb home -moodin ajoittain päälle. Tällaisen moodin yhteydessä soitin tähän kerran kyseessä olevaan mestaan varttia vaille viisi. Eivät suostuneet tekemään 5 min hommaa (ruuvarilla läppäkotelon jousi takaisin normaaliin asentoon ja vikakoodien poisto). Siihen loppui minun osaltani tämän firman tukeminen. Vertailun vuoksi esim. PCS jyväskylässä antaa kiinteät hinnat huollolle. Tämä pulju ei pysynyt hinta arviossaan kertaakaan, joka kerta järkytyin.

PCS:ssä ne velottaa multa 49e tunnilta. Toivottavasti saatte muut halvempaan
Ei vaan, hyvästä työstä hyvät hinnat.
Puslia alle torstaina. Piti siirtää viimekeskiviikosta ensi torstaille emännän työajojen takia. Olis ollut hyvä syy murjottaa

Puslia alle torstaina. Piti siirtää viimekeskiviikosta ensi torstaille emännän työajojen takia. Olis ollut hyvä syy murjottaa

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
No joo, enpä tiedä osataanko sielläkään aina. Yksi kokemus sieltä ja tasan kaikki meni päin hevon helvettiä, onneksi oli kaupanpäälle tullut huolto/remppa - ei sentään mennyt rahat hukkaanHinta on kohdallaan jos vertaa Metroon, mutta toisaalta metron jannut osaa hommansa.

Kai joka puljussa on yksi tai kaksi kaveria, jotka osaa ja joita kiinnostaa, muut vain touhuilevat ja yrittävät saada 8 tuntia päivässä kulumaan... niinhän se on monella muullakin alalla, ei vain autohuollossa.
Itse en luota auton huollossa ja korjauksissa muihin kuin itseeni. Koskaan ei ole niin kiire että olisi pakko laittaa n. 50€/h auton korjailuun... jos laskeskelee montako tuntia saa itse puurtaa päivätyössä että saa maksettua yhden velton asentajan ja muovikassillisen työkaluja tuntivelotuksen niin mieluusti repii autoa iltasellakin, eikä vastuukysymyksetkään ole ongelma jos tulee sutta

Kuule, mää voisin tuoda ton mun auton SULLE korjaukseen...Jussi kirjoitti:
Itse en luota auton huollossa ja korjauksissa muihin kuin itseeni. Koskaan ei ole niin kiire että olisi pakko laittaa n. 50€/h auton korjailuun... jos laskeskelee montako tuntia saa itse puurtaa päivätyössä että saa maksettua yhden velton asentajan ja muovikassillisen työkaluja tuntivelotuksen niin mieluusti repii autoa iltasellakin, eikä vastuukysymyksetkään ole ongelma jos tulee sutta