No niin. Nyt on saappi kotona. Ou jee. Olipa niin sanotusti heräte ostos, kävi sillä lailla että vaimoni kanssa olimme T4:sta volvoa etsimässä ja menimme paikalliseen autoliikkeeseen, jossa kaverini on töissä ja kysyin että onko sulla mulle volvoa? Hän sanoi että ei oo, mutta just tuli yks vaihtoehto volvolle että saappi, käykää ajamassa sillä. Vaimon kanssa siinä että ei v***u sehän on saappi (pakko nyt myöntää, että emme pitäneet saappia niin hyvänä autona ennen

)
No hyppäsimme tähän likaiseen ja pesemättömään saabiin ja ei siihen tarvittu kuin n. 10km. Takaisin liikkeeseen ja myyjälle että mitä tää maksaa? Myyjä sanoi hinnan ja sitten kotia vertailemaan hintoja (ei ollut mitään hajua paljonko ko. auto voisi maksaa) Nettiauto auki ja kas kummaa, vain yksi vastaavanlainen auto oli halvempi mitä autoliike meille tarjosi.
Seuraavana päivä liikkeeseen että tehdään kaupat, johon myyjä (kaverini) että ei vielä, en minä sulle likaista autoa myy, ja 190tkm huoltokin pitää tehdä (en pistänyt hanttiin). No taas kotia ja sitten löysin tän foorumin ja tietysti selailemaan aiheita ko.autosta. Ja kas kummaa vikoja, vikoja, vikoja ja vikoja, ainahan ne viat ensiksi pistää silmään kun merkkifoorumeita selailee

Toki oli hyvääkin.
No taas seuraavana päivänä liikkeeseen ja kaverille että mites ko nuita vikojakin tuntuu olevan aika paljon tuossa ko. mallissa? Hän siihen että meinaat? Minä että jakoketju, huohotinpäivitys, moniurahihna yms. Kaveri siihen okei, tarkistetaan kaikki ja vaihdetaan tarvittaessa. Tulos ketju: hyvä, moniurahihna: vaihtoon, huohotinpäivitys: tehty, Jarrulevyt ja renkaat eteen: vaihdetaan uudet kun levyt saapuvat, Katsastus: tehdään kun on uudet levyt ja renkaat

Ainoat asiat mitkä autosta voi korkata on kytkin tai turbo. Toimivat mielestäni moitteettomasti molemmat.
No on tässä ainakin puoli vuotta huoletonta aikaa, koska antoi 6kk takuun autoon, toivotaan vain että mitään suurempaa vikaa ei ilmaannu ja jos ilmaantuu niin tuon 6kk sisällä
T: Midis ja musta 9-5 aero wagon -00 189tkm