Onko mahdollista

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Onko mahdollista

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Että kansipahvin rikkoontumisen oireet näkyy, mutta vika ei olekkaan siellä.


Eli broidi oli ajelemassa, koko päivän toimi autio ihan hyvin. Kun lähti parkista, lähti auto piiitkällä vieterillä 3:ella käymään ja pätki. Kotipihalla olikin kermaavaahtoo öljyissä.


Mulla oli vaihdelaatikkojumpassa imusarja irti, eikä minulla ollut siihen oikeata tiivaria, joten laitoin sillä sinisellä tiivistemassalla imusarjan kiinni. Voiko siis vuotaa sitäkautta palotilaan. Kannessahan on ne kaksi vesireikää 1-2 ja 3-4 pytyn välissä. 1-2 pytyn välises holes on joku anturi. Eli täältä kusis imukanavaan ja sitäkauttta koneeseen??

470tkm ajetut männänrenkaat kusee höyryt sitten öljypohjaan :roll: .

Pitänee huomen tutkii ku haen uuden tiivarin
Viimeksi muokannut DIggItaLLr, Ke Elo 01, 2007 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Voi vuotaa. Neste voi päästä imusarjaan tulevasta vesikanavasta EGR-venttiilin kanavaan, joka puolestaan menee 2. tai 3. sylinterin pakokanavaan ja tätä kautta moottorin käydessä imusarjaan tai moottorin seistessä avoimen venttiilin kautta sylinteriin.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Hyvä...
Eli siis tiivarin ostoon vain.
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

DIggItaLLr kirjoitti:Hyvä...
Eli siis tiivarin ostoon vain.
Tajusin juuri, että autosi onkin vissiin 16v ?
Tuo minun tieto koskee 8v H-moottoria.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Vastaa Viestiin