Vahvistettu laatikko
Vahvistettu laatikko
Onko kukaan vahvistanut manuaaliaskiaan? Esim. tontussa, mitä osia sieltä vaihdetaan kun ruvetaan ottamaan isojen poikien tehoja irti? Laakerit, rattaat, mitä
M97CSB234EFM57001 RE85
Re: Vahvistettu laatikko
Täällä klubisivuilla ainakin pitkän ajan pyöri linkki missä oli joku pulju ketä myi vahvistettu laatikon hilppeet tonnariin..ysikoo kirjoitti:Onko kukaan vahvistanut manuaaliaskiaan? Esim. tontussa, mitä osia sieltä vaihdetaan kun ruvetaan ottamaan isojen poikien tehoja irti? Laakerit, rattaat, mitä
En tiedä kysyitkö pelkästään tonnariin, mutta http://www.speedparts.se myy ainakin OG 900 vahvistettuja rattaita.
Koitan kaivaa linkkejä läpi, josko tuohon tonnariin löytäisin sivut.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Re: Vahvistettu laatikko
Eihän sp:ltä saa niitä rattaita erikseen ostettuu? näin itse ymmärsin ku luin tuolta sp:n sivuilta...Turbo16 kirjoitti:Täällä klubisivuilla ainakin pitkän ajan pyöri linkki missä oli joku pulju ketä myi vahvistettu laatikon hilppeet tonnariin..ysikoo kirjoitti:Onko kukaan vahvistanut manuaaliaskiaan? Esim. tontussa, mitä osia sieltä vaihdetaan kun ruvetaan ottamaan isojen poikien tehoja irti? Laakerit, rattaat, mitä
En tiedä kysyitkö pelkästään tonnariin, mutta http://www.speedparts.se myy ainakin OG 900 vahvistettuja rattaita.
Koitan kaivaa linkkejä läpi, josko tuohon tonnariin löytäisin sivut.
Re: Vahvistettu laatikko
Niin niin.. ? Rataspaketti joka sisältää rattaita2495 kirjoitti:Eihän sp:ltä saa niitä rattaita erikseen ostettuu? näin itse ymmärsin ku luin tuolta sp:n sivuilta...Turbo16 kirjoitti:Täällä klubisivuilla ainakin pitkän ajan pyöri linkki missä oli joku pulju ketä myi vahvistettu laatikon hilppeet tonnariin..ysikoo kirjoitti:Onko kukaan vahvistanut manuaaliaskiaan? Esim. tontussa, mitä osia sieltä vaihdetaan kun ruvetaan ottamaan isojen poikien tehoja irti? Laakerit, rattaat, mitä
En tiedä kysyitkö pelkästään tonnariin, mutta http://www.speedparts.se myy ainakin OG 900 vahvistettuja rattaita.
Koitan kaivaa linkkejä läpi, josko tuohon tonnariin löytäisin sivut.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Tuolta voisi kysellä ehkä ?
E.T.T
http://www.köpsläp.nu/vaxellador.html
Mainitsee tekevänsä vahvistettuja Saab laatikoita
Tuolla kanssa on tietoa ja taitoa ?
http://www.ebb.se/
E.T.T
http://www.köpsläp.nu/vaxellador.html
Mainitsee tekevänsä vahvistettuja Saab laatikoita
Tuolla kanssa on tietoa ja taitoa ?
http://www.ebb.se/
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Re: Vahvistettu laatikko
Jep ja paketilla on ihan kiva hintaTurbo16 kirjoitti:Niin niin.. ? Rataspaketti joka sisältää rattaita2495 kirjoitti:Eihän sp:ltä saa niitä rattaita erikseen ostettuu? näin itse ymmärsin ku luin tuolta sp:n sivuilta...Turbo16 kirjoitti: Täällä klubisivuilla ainakin pitkän ajan pyöri linkki missä oli joku pulju ketä myi vahvistettu laatikon hilppeet tonnariin..
En tiedä kysyitkö pelkästään tonnariin, mutta http://www.speedparts.se myy ainakin OG 900 vahvistettuja rattaita.
Koitan kaivaa linkkejä läpi, josko tuohon tonnariin löytäisin sivut.
1500€. Kuuluukohan siihen jo laatikko vai pelkkä vahvistaminen? Mitä nyt äkkisellä suomennoksella lauseesta: "Färdiga växellådor för omgående leverans enligt."
: Valmiita laatikoita heti toimitettavan mukaisesti (tjsp).
Jos siinä on laatikko, niin mitäs muita osia sitten vielä tarvitaan:
-Tiukempi kytkin €?
-Joku vauhtipyörä vai mitä siellä on €?
-?
edit: Niin joo se Quaifen lukko sinne samaan syssyyn tietysti €?
Jos haluis hyvän niin ymmärtääkseni jotain tähän suuntaan:
-vahvistus (ilmeisesti tukevammat laakerit/pesät)
-viggenin synkat
-quaife
-240mm levy, sachsin 600nm asetelma
Luulis pärjäävän jo aika hyvin? Tuolla ruottin puolella on vissiin enemmänki noita laatikkovelhoja, mitä nyt sikäläisistä foorumeista selvää saa. Vaikee sanoo paljonko uppoaa euroja, aika reilusti varmaan
-vahvistus (ilmeisesti tukevammat laakerit/pesät)
-viggenin synkat
-quaife
-240mm levy, sachsin 600nm asetelma
Luulis pärjäävän jo aika hyvin? Tuolla ruottin puolella on vissiin enemmänki noita laatikkovelhoja, mitä nyt sikäläisistä foorumeista selvää saa. Vaikee sanoo paljonko uppoaa euroja, aika reilusti varmaan
M97CSB234EFM57001 RE85
Re: Vahvistettu laatikko
On.ysikoo kirjoitti:Onko kukaan vahvistanut manuaaliaskiaan?
Ensimmäisenä etsitään hyvä aihio:
Sitten hankitaan läjä osia, tarpeen mukaan:
Kasattuna:
Tontun lootassa voi varautua siihen että lähes kaikki sisuskalut menevät vaihtoon. Hintaluokka Quaife ~1000 eur + lootan osat ~1000...2000 eur, riippuen siitä miten joutuu uusimaan hammaspyöriä.
Ohhoh, miehekäs läjä kilkkeitä
Taidan tyytyä kuitenkin uusiin laakereihin ja synkroihin. Jos samalla täyspaineen kytkimen laittais.. mut toisaalta kun se on kerran jo irti niin miksei samalla vähän enemmän? Pitää miettiä.
vtp9k, kehtaakos kysyä että mihin käyttöön olet tuon lootan tehnyt? Onko pannussa löylyä enemmänkin?
Taidan tyytyä kuitenkin uusiin laakereihin ja synkroihin. Jos samalla täyspaineen kytkimen laittais.. mut toisaalta kun se on kerran jo irti niin miksei samalla vähän enemmän? Pitää miettiä.
vtp9k, kehtaakos kysyä että mihin käyttöön olet tuon lootan tehnyt? Onko pannussa löylyä enemmänkin?
M97CSB234EFM57001 RE85
Se on nyt kiinni sytytyskartalla piristetyssä vakio-aerotontussa. B234R ja FM54003-välitykset ovat näköjään todella miellyttävä yhdistelmä kaupungissa ja maantiellä. Ja lukon kanssa lähtee talvellakin (todettu viimetalvena) liikennevaloista kuin kesällä.ysikoo kirjoitti:vtp9k, kehtaakos kysyä että mihin käyttöön olet tuon lootan tehnyt? Onko pannussa löylyä enemmänkin?
Jos laatikolla on ajettu 200t+, niin siellä voipi olla oikeasti kuluneita booreja rattaissa yms kulumisvikaa muissakin osissa, eli voipi olla hieman huono paikka säästää jättämällä sokeasti kaikki muu ennalleen (pl. laakerit ja syncrot), jos meinaa tehdä laatikon joka kestää vääntöjä ja vielä vähän pidempäänkin.ysikoo kirjoitti:Ohhoh, miehekäs läjä kilkkeitä
Taidan tyytyä kuitenkin uusiin laakereihin ja synkroihin. Jos samalla täyspaineen kytkimen laittais.. mut toisaalta kun se on kerran jo irti niin miksei samalla vähän enemmän? Pitää miettiä.
vtp9k, kehtaakos kysyä että mihin käyttöön olet tuon lootan tehnyt? Onko pannussa löylyä enemmänkin?
Järkevintä on avata ja diagnosoida, että mitä sinne kannattaa uusia. Osien kuluneisuuteen vaikuttaa mm käyttö, huolto ja osien kehitysversiot, eli ratkeamispisteessä olevat osat uusiksi ja uudenveroiset jättää sikseen.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Jees. Tämä nyt ei suoranaisesti tähän liity, mutta mitäs mieltä raati on tästä:
http://koti.mbnet.fi/anssila/saapi/IMG_1260.JPG Eli kuvassa on FM-lootan vitosen kamat, ja rattaat eivät ole ihan linjassa. Normaalia? Kytkinakselin päätylaakeroinnissa tuntuu myös sormin liikuteltaessa selvä välys, jonka kuulee kun akselia "heiluttaa" toisesta päästä. Eikait siinä sellasta välystä pitäis olla?
http://koti.mbnet.fi/anssila/saapi/IMG_1260.JPG Eli kuvassa on FM-lootan vitosen kamat, ja rattaat eivät ole ihan linjassa. Normaalia? Kytkinakselin päätylaakeroinnissa tuntuu myös sormin liikuteltaessa selvä välys, jonka kuulee kun akselia "heiluttaa" toisesta päästä. Eikait siinä sellasta välystä pitäis olla?
M97CSB234EFM57001 RE85