Olisko ollut jopa Viggenin korisarjaa? Tai sitten oli Aero, vähän myöhässä huomasin niin ei tarkkaan kerinnyt näkemään. Ääni kyllä kuului kun kiihdyttelit menemään
Ilmailutie? n.12.45 Hopea 9-3?
-
Harrimatias
- "Hölösuu"
Ilmailutie? n.12.45 Hopea 9-3?
Olit menossa kenttää kohti kun itse olin tulossa poispäin.
Olisko ollut jopa Viggenin korisarjaa? Tai sitten oli Aero, vähän myöhässä huomasin niin ei tarkkaan kerinnyt näkemään. Ääni kyllä kuului kun kiihdyttelit menemään
Saab 900 2.0t Cab -97
-
like_a_glove
- "Hirsch"
olin ainakin siellä päin tohon aikaan...ja putki vuotaa..

900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
-
Harrimatias
- "Hölösuu"
-
like_a_glove
- "Hirsch"
hitto siis liian vaimea...pitää porata lisää reikiä...Harrimatias kirjoitti:Veikkailinkin että voisit olla sinä, mutta varmaksi ei kehdannut sanoa.like_a_glove kirjoitti:olin ainakin siellä päin tohon aikaan...ja putki vuotaa..![]()
Siihen äänen kyllä kiinnitti huomion, mutta ei se törkeä kuitenkaan ollut vielä
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
-
Harrimatias
- "Hölösuu"
Onneksi se ei kuulostanut ainakaan mun korviin samalta kuin nämä Tikkurilassa pyörivät monet monet muut (varsinkin pikkuautot) joissa ilmeisesti monessa putki "vuotaa"like_a_glove kirjoitti:hitto siis liian vaimea...pitää porata lisää reikiä...Harrimatias kirjoitti:Veikkailinkin että voisit olla sinä, mutta varmaksi ei kehdannut sanoa.like_a_glove kirjoitti:olin ainakin siellä päin tohon aikaan...ja putki vuotaa..![]()
Siihen äänen kyllä kiinnitti huomion, mutta ei se törkeä kuitenkaan ollut vielä![]()
Niissä on aika...
Saab 900 2.0t Cab -97