No niin taas lunta tupaan.
23.5 vaihdettu uudet saksalaiset ulommat tarvikemurrokset ja nyt kuskinpuoli niin finaalissa ettei uskalla paljon ajella, toinen ei ääntele vielä niin pahasti. Rutina ja pauke melkoinen pelkästään liikkeelle lähdettäessä pyörät suoraan ja kun kääntää kuulostaa kuin hajoaisi siihen paikkaan, ääriasennossa naputtaa kivasti. Matka-ajo menee suht kivuttomasti ja hiljaisesti tasaisella tiellä. Sokat ehjät joten toimitetaan murrokset valmistajalle kun laakerit paskana. En lähetä paikaltaan enkä vedätä pyörät vinossa joten ajotavasta ei voi johtua eikä ole pyörät osunut mihinkään. Entiset onneksi tallella joten ei tarvitse seisottaa. Onko muilla ollut vastaavaa?
Murrokset hajalla
Murrokset hajalla
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Entiset ovat italialaiset (tarvike) jotka kestivät kaiken viritysvaiheen testirääkkäyksetkin.
Nyt normiajolla sakemannit (löwenbro) hajoaa 3500km sisällä (josta matka-ajoa 2500km) joten se germaanien laadusta. Myös kuskinpuolen sovitus napaan ollut jotenkin outo (mennyt 1 uusi pyöränlaakeri, napamutteria tiukattu pari kertaa). Pelkääjän puolella ei ongelmia.
Nyt normiajolla sakemannit (löwenbro) hajoaa 3500km sisällä (josta matka-ajoa 2500km) joten se germaanien laadusta. Myös kuskinpuolen sovitus napaan ollut jotenkin outo (mennyt 1 uusi pyöränlaakeri, napamutteria tiukattu pari kertaa). Pelkääjän puolella ei ongelmia.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Kiitos korjauksesta, Lörbo on laatikon kyljessä
. Löwenbrauhan on olutmerkki
. En tiedä ovatko ulommat original Lörbo mutta nämä oli viimeiset jotka tähän kiesiin tulee.
Varmistettu vielä tänään että osanumero on varmasti 136kW varaosa.
En todellakaan tiedä miksi porsineet mutta äänien takia vaihdettu jo muutakin osaa ja vasta nyt kun hajosivat lopullisesti pystyi paikallistamaan äänien aiheuttajan aivan varmuudella. Mulla ei missään etuvetoisessa ole ollut vastaavaa meteliä pauketta, rasahtelua ja kolinaa murroksista, vain naputusta ääriasennossa.
Ei edes tullut mieleen murrokset kun vasta alle laitettu ja rauhallisesti ajeltu vaan äänien aihettamia vikoja haettiin apurungosta, koneen kannakkeista, tukivarsista, puslista, jarruista jne joista osia myös vaihdettiin. Ovat aika kalliit murrokset
.


Varmistettu vielä tänään että osanumero on varmasti 136kW varaosa.
En todellakaan tiedä miksi porsineet mutta äänien takia vaihdettu jo muutakin osaa ja vasta nyt kun hajosivat lopullisesti pystyi paikallistamaan äänien aiheuttajan aivan varmuudella. Mulla ei missään etuvetoisessa ole ollut vastaavaa meteliä pauketta, rasahtelua ja kolinaa murroksista, vain naputusta ääriasennossa.
Ei edes tullut mieleen murrokset kun vasta alle laitettu ja rauhallisesti ajeltu vaan äänien aihettamia vikoja haettiin apurungosta, koneen kannakkeista, tukivarsista, puslista, jarruista jne joista osia myös vaihdettiin. Ovat aika kalliit murrokset

Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Kiitos! (kolinat)
Tänään on hyvä päivä kaikinpuolin.
Kiitokset Hookille vinkistä ja Tetammille osasta, vasen etunapaongelma ohimennyttä elämää
.
Apurungon kuskinpuolen etupultti (läpipultilla) oli antanut periksi Lpr kiihdytyksessä, kiitos Jaskalle avusta sen kolinaäänen paikallistamisessa/poistosta. Oli hankala jäljittää mokoma.
Vetari väljä laatikon puolelta, PCS keskiviikkona jos olisi vain holkkivika, laatikko on ehjä eikä ääntele millään tavoin.
Kiitokset kaikille jotka tehtailleet aiheita ja vastauksia, haulla saatu selvää hyötyä moniin ongelmiin.
Toivottavasti teillä on ollut myös hyvä päivä.
Kiitokset Hookille vinkistä ja Tetammille osasta, vasen etunapaongelma ohimennyttä elämää

Apurungon kuskinpuolen etupultti (läpipultilla) oli antanut periksi Lpr kiihdytyksessä, kiitos Jaskalle avusta sen kolinaäänen paikallistamisessa/poistosta. Oli hankala jäljittää mokoma.
Vetari väljä laatikon puolelta, PCS keskiviikkona jos olisi vain holkkivika, laatikko on ehjä eikä ääntele millään tavoin.
Kiitokset kaikille jotka tehtailleet aiheita ja vastauksia, haulla saatu selvää hyötyä moniin ongelmiin.
Toivottavasti teillä on ollut myös hyvä päivä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01