Saab 900 S 2.3i 1994 ja 18"vanteet & 225/40x18 renk
Saab 900 S 2.3i 1994 ja 18"vanteet & 225/40x18 renk
Olis kiva tietää onnistuuko kyseisellä yhdistelmällä eli mahtuuko ja niin pois päin.
Meinaan kun selailee nettiä niin jotkut vanne sivustot tarjoaa 17" maksimina ja jotkut jopa 20"
Jos jollain alla niin jakakaa tietoa pliis.....
Meinaan kun selailee nettiä niin jotkut vanne sivustot tarjoaa 17" maksimina ja jotkut jopa 20"
Jos jollain alla niin jakakaa tietoa pliis.....
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
mulla on h&r madallusjouset ja just ton kokoset renkaat ja vanteet, toimii nin hyvin kun vaan voi
jos ostat liikkeestä, niin liikkeen vastuu on myydä sellaiset, että toimii ja pyörii ilman kiinnihankaamista, muuten voit palauttaa tuotteen...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=vanteet
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=vanteet

jos ostat liikkeestä, niin liikkeen vastuu on myydä sellaiset, että toimii ja pyörii ilman kiinnihankaamista, muuten voit palauttaa tuotteen...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=vanteet
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=vanteet
Kiitti. Niin on munkin mielestä liikkeen vastuu jos ei mahdu! Eli täytyy huomena lähteä kaupoille.....
Madallusta mulla ei ole ainakaan vielä.....täytyy kattoo miltä näyttää noilla vanteilla ja renkailla.....
Madallusta mulla ei ole ainakaan vielä.....täytyy kattoo miltä näyttää noilla vanteilla ja renkailla.....
Viimeksi muokannut Peeppe, To Syys 13, 2007 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikään asiantuntija en ole, ja ihan Tonttupohjalta ponnistan, ja pakosta vasta opiskelen NG900:seen liittyviä asioita, mutta tältä Foorumilta on tullut luettua että sillä on väliä että onko kyseesä viisiovinen vaiko kolmiovinen auto. Viisiovisen takapyöränkoteloitten ollessa selkeästi ahtaammat suuria vanteita ajatellen, verrattuna kolmioviseen.
No mulla oli 9-3 3-ovisessa h&r -35 madallus ja 18/8,5" ET30 ja rengastus
235/40.
Otti takaa pikkasen kiinni kaariin töyssyissä kaksi ihmistä kyydissä. Edessä ei ottanut kiinni mihkään. En suosittele kellekkään tuota rengastusta, varsinkaan et lukua. 
235/40.


Saab 9-3 -08
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Itsellä Koni + Apex -35mm. Viime kesänä oli 18 x 7 ET40 vanteella 225/40 kumit ja raapi tiukoissa kurveissa edestä aika pahasti johonkin.
Sekä edestä että takaa kaarien muoveja vuoleksittu jolloin töyssyissä raapiminen poistui. Nyt kumeina 205/50 R17 eikä ongelmia!
Sekä edestä että takaa kaarien muoveja vuoleksittu jolloin töyssyissä raapiminen poistui. Nyt kumeina 205/50 R17 eikä ongelmia!
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Mulla raapii välillä kyseisellä rengastuksella etusisälokareihiin kiinni, muistaakseni ET on 42, tosin onhan auto aika tontissa.. 

Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Kyllä tuollaiset menee vielä 5-oviseenkin, tosin riippuen vanteen leveydestä ja ET-mitasta.
Max. 8" leveä ja ET about 38-45 niin ei pitäisi olla ongelmia. ET kun alkaa mennä alle 40 niin raapimisen riski kasvaa.
Minulla oli edellisessä 5-ovisessa ng900 7,5*18" ET44 225/40-18 eikä koskaan raapinut mistään.
Max. 8" leveä ja ET about 38-45 niin ei pitäisi olla ongelmia. ET kun alkaa mennä alle 40 niin raapimisen riski kasvaa.
Minulla oli edellisessä 5-ovisessa ng900 7,5*18" ET44 225/40-18 eikä koskaan raapinut mistään.