stanan ahdot, kele !
stanan ahdot, kele !
Taas hiipui tonnarista persuspaineet tuonne 0,2 bariin. Ruuvasin hukkiksen jenkat loppuun eli niin tiukalle kun saa ja lopputuloksena 0,3 baria. Mihin ne paineet häviää ? Vuotoja ei ole tietääkseni ja ne paljastuisivat suhisevana äänenä kyllä. Vaikuttaako kuinka pahasti se että se aktun tangossa oleva reikä johon hukkis tulee, on jonninverran soikea ? Hukkaportti sinänsä liikkuu ihan nätisi eikä jää rakoselleen.
Re: stanan ahdot, kele !
Jatkettu kysymys:
Nyt on käyty kaikki ahtoputkien liitokset ja itse putket läpi, ei vikaa / vuotoa.
MUTTA: Voiko esim. bypass vena vuotaa niin että ahdot karkaavat pihalle ? Kuinka vaarallista on testata tämä homma niin että ottaa bypassin pois ja tulppaa imuputkesta sen paikan ? Siis ihan vaan käy tekemässä yhden " vedon" ilman sitä. Mulla on tuo "passi" laitettu niin, että puhaltaa ilmat ulos.
Nyt on käyty kaikki ahtoputkien liitokset ja itse putket läpi, ei vikaa / vuotoa.
MUTTA: Voiko esim. bypass vena vuotaa niin että ahdot karkaavat pihalle ? Kuinka vaarallista on testata tämä homma niin että ottaa bypassin pois ja tulppaa imuputkesta sen paikan ? Siis ihan vaan käy tekemässä yhden " vedon" ilman sitä. Mulla on tuo "passi" laitettu niin, että puhaltaa ilmat ulos.
Ei kovin vaarallista. Tulppaa vaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Jope kirjoitti:Ei kovin vaarallista. Tulppaa vaan.
Noniin, löytyihän se " fuel cut" sieltä