Mitä käytännössä tarkoittaa, että Viggenissä on täsmennetty ohjaus? Tällaista muistan joskus jostain lukeneeni.
Sen tiedän, että ns.raidetangonsisäpää eroaa kai jotenkin muiden mallien vastaavista? Ainakin varaosaluetteloissa lukee aina, että ei Viggeniin.
Pohdin asiaa, koska en ole tyytyväinen nykyiseen ohjaustuntumaan. Alla on jo Bilsteinit, kaikki puslat mallia Powerflex ja Clamppi. Puttuu vielä 22mm takavakaaja ja madallusjouset. Nykyisellä konstruktiolla nopeus kun nousee yli 120km/h keskialuella esiintyy omituista "tunnottomuutta". Oisko tälle tehtävissä jotain?
viggen
Re: viggen
Minkäslaiset renkaat sulla on?
Ainakin 16" V-luokan renkaat alkaa tuntumaan ihan ilmapalloilta 100 km/h jälkeen.
Ainakin 16" V-luokan renkaat alkaa tuntumaan ihan ilmapalloilta 100 km/h jälkeen.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Turbo"
- Viestit: 274
- Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
- Paikkakunta: lohja
Re: viggen
Tällä hetkellä 15". Pitää varmaan vielä kokeilla Eibachin jousia. Epäilen kyllä, että taitaa olla pysyvä ominaisuus tuo tunnottomuus. Kun nettiä selailee niin autossahan on GMn muista autoista otettua tekniikkaa, vaikuttaa jopa että ei pelkkää Opelin osaa, vaan voi olla jopa aitoa jenkkitekniikkaa.
Koikeilkaa googlettaa esim. MOK6531.
Koikeilkaa googlettaa esim. MOK6531.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 12:34
- Paikkakunta: Lappeenranta/Pietari
Re: viggen
Mulla Eibach:it alla ja aivan mahtavat. En oo kokeillu muita jousia, mutta nää toimii. Tuntuu, ettei painon määrällä oo mitää väliä. Viikonloppuna oli 4 aikuista+ite kyydissä ja hyvin toimi yli 100km/h:n vauhdissa
Alla sitten 18" kiekot 40 profiililla. Noo, oon kuitenki aika keltanokka näissä jutuisssa...

Saab 9-3 Aero -01 BSR Stage 3...