Saabistien maine kärsii...

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Saabsick
"Aero"

Saabistien maine kärsii...

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

...juuri tuollaisten pölvästien elvistelystä (tosin Saab oli tässä tapauksessa vain "rikoksenteko väline" eli sattumaa...kait...)
Duunikaverilla avo-golffi vm 88 todella siistissä kunnossa, ohesa duunikaverin kertomaa (tunti sitten):

Eli siis.. tulin just Kannelmäen ostarilta -eh- wappuostoksilta - rätti alhaalla tietty kun on niin kaunis päivä. Käännyin Haagaan päin ja kruisailin luu ulkona muiden perässä kun yhtäkkiä huomasin perässä rupisen saab900:n, jonka ikkunassa appari näytti mulle birdietä. Ihmettelin hetken, että kukahan tavan peelo siellä taas esittää. Sitten nousi toinenkin keskisormi ja jannu ravisteli niitä mulle.

Meinasin, että tää on joku Kannelmäkeläinen wapputervehdys, joten tervehdin takaisin ja jatkoin letkassa valuttelua.

Pysähdyin valoihin ja näin, kuinka tää spede pomppasi autosta ulos ja huusi "HEI! Tonhan vois kääntää katolleen ja polttaa!". Mä katselin tätä yhteiskunnan toivoa peilistä ja nyökyttelin pieni virne naamalla. Heppu oli pienen hetken selvästi hämillään, kun en vastannut ja huuteli jotain lisää ja sitten "OOTA SIINÄ!". Valo vaihtui ja läksin liikkeelle rauhallisesti. Jätkät roikkuu per***ssä. Bussi lähti pysäkiltä ja päästin sen eteen ja silmin nähden näitä kaspereita **tutti jokin.

No, eivät kääntyneet enää perään, kun vedin seuraavasta oikealle. Mitähän helvettiä tollasten päässä liikkuu? Harmi kun olin yksin liikkeellä. Pitäisköhän ottaa se ilkivaltavakuutus?
:evil: :evil:
saab900rs
"Aero"

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

Ilkivaltavakuutus on oikeesti kova sana!!! aina on jossain joku kenen mieltä ei juuri sinun auto jostain syystä miellytä 8O ja sitten tulee kaikenmaailman ikäävyyksiä...(Nimim. kerran jo ilkivallasta kärsinyt..onneksi oli vakuutus :lol: )
-¤Ahdin määrää tahdin¤-

Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
Turbo900
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Tais olla varastettu saabi... Eihän me saabistit semmosia olla :oops:
Eiku kaikkeen junaanhan meitä on ja se on valitettavaa.
Siitä syystä en tosiaan lähde illalla autolla kaupungille, kun joku kys. toivo voi tehdä autolleni jotain.
Ompahan ainakin hyvä syy ottaa viunaa 8)
Hyvää vappua kaikille.
CC Aero
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Offtopic: Jaahas, Turbo900 on Oulussa jo ihan kisatunelmissa :D Hetken jo säikähdin, että allekirjoituksessasi lukee Type-R..

Ja sitten asiaan. Aika harmittava tapaus. :cry: Noita reikäpäitä valitettavasti riittää tässäkin maassa... Yleisen kokemuksen perusteella Saabien ratin takaa onneksi löytyy tuollaisia aika harvakseltaan.
Firges9000
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Noita paukapäitä löytyy joka -merkkisen auton ratista ja takapenkeiltä.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Karjay
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Karjay »

Tuo on ikävää käyttäytymistä. Itse olen aina pitänyt Saabia fiksujen herrasmiesten menopelinä, ja uskon että monet merkin harrastajat sellaisia ovatkin.

Valitettavasti noita vi**unaamojakin eksyy joukkoon, sen verran laaja kanta tätä merkkiä maassamme on. :x
GM 900 se 2.0t -97 RE85
Kipe_9000
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

Ikävä kyllä että niitä eksyy tosiaan saabinkin käyttäjiksi, mutta minkä teet :(
Täällä Forssan seudulla on jostain syystä alkanu ainakin parille "hämärä" miehelle ja "huumeveikoille" tyydyttään 99 kyyti. Ja vaikuttaa ainakin sen verran että yhden papan 99 kesäkumit katos viime vuonna kevät talvesta tallista..... :evil:
Kaine on hokannu että auto kestää "melkein" mitä vaan, ainoo että menee hyviä laitteita ihan piloille....
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
TuuSaR
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Halpa auto on aina halpa auto, semmosilla ajelee ihan kuka vaan.
Vastaa Viestiin