Duunikaverilla avo-golffi vm 88 todella siistissä kunnossa, ohesa duunikaverin kertomaa (tunti sitten):
Eli siis.. tulin just Kannelmäen ostarilta -eh- wappuostoksilta - rätti alhaalla tietty kun on niin kaunis päivä. Käännyin Haagaan päin ja kruisailin luu ulkona muiden perässä kun yhtäkkiä huomasin perässä rupisen saab900:n, jonka ikkunassa appari näytti mulle birdietä. Ihmettelin hetken, että kukahan tavan peelo siellä taas esittää. Sitten nousi toinenkin keskisormi ja jannu ravisteli niitä mulle.
Meinasin, että tää on joku Kannelmäkeläinen wapputervehdys, joten tervehdin takaisin ja jatkoin letkassa valuttelua.
Pysähdyin valoihin ja näin, kuinka tää spede pomppasi autosta ulos ja huusi "HEI! Tonhan vois kääntää katolleen ja polttaa!". Mä katselin tätä yhteiskunnan toivoa peilistä ja nyökyttelin pieni virne naamalla. Heppu oli pienen hetken selvästi hämillään, kun en vastannut ja huuteli jotain lisää ja sitten "OOTA SIINÄ!". Valo vaihtui ja läksin liikkeelle rauhallisesti. Jätkät roikkuu per***ssä. Bussi lähti pysäkiltä ja päästin sen eteen ja silmin nähden näitä kaspereita **tutti jokin.
No, eivät kääntyneet enää perään, kun vedin seuraavasta oikealle. Mitähän helvettiä tollasten päässä liikkuu? Harmi kun olin yksin liikkeellä. Pitäisköhän ottaa se ilkivaltavakuutus?