nokka-akseli 8V

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

nokka-akseli 8V

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Tämä on kyllä paljon puhuttu asia mutta en ole saanut asiaan
selvää vastausta,on ollut vähän eipäs juupas juttua.
Elikkä kertokaa minulle nyt kenellä on teknistä dokumenttiä
että mitä eroa on kaasari / ruiskun nokka-akseleissa muutakin
kuin toisesta puuttuu bensiini pumpun epäkesko.
asteet?
nosto?
overlap?
vai ovatko tismalleen samanlaisilla ajoituksilla.?
Ari 1622
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Juu,ja esitetääns lisäkysymys.Onko turbon ja iivarin nokka-akseleissa eroja?Ja og satasesta on puhe.
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Kiitos vaivannäöstä.Siinähän se seisoo selvästi kirjotettuna.
Ari 1622
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Jatkokysymys: Kenelläkään käytännön kokemusta noista Catcamsin nokista 8-venttiilisessä turbossa?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Vastaa Viestiin