etuiskareitten vaihto

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
jap1
Matalapaineturbo
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 15:56
Paikkakunta: Nastola

etuiskareitten vaihto

Viesti Kirjoittaja jap1 »

olen vaihtamassa etuiskarit -01 vuoden 9-5 griffiniin,onko mitään erityistä mikä pitäisi ottaa huomioon.syvästi kiitän näin etukäteen hyvistä neuvoista :D
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Re: etuiskareitten vaihto

Viesti Kirjoittaja LR »

Kori kaljaa ja rutkasti suomalaista rohkeutta! :lol: Oikeasti, ei ihmeempiä, ABS-anturien kanssa saa olla varovainen.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: etuiskareitten vaihto

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Jos olet perssoniin iskareita vaihtanut, niin pitäs mennä ihan rutiinilla. Kallistuksenvakaajan koiranluiden mutterit oli ainaskin miekäläisen 9-5:ssä ne kaikista tiukimmat avattavat.

Ainiin, ja sitten ku tuolla motonetissä esim. näkyy se vuosimalliero iskareiden kohdalla, niin se johtuu siitä, että 2002 ja uudemmissa on leveämpi se alapään hahlo, ja taisipa olla pultinreiätkin eri kohdilla...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
jap1
Matalapaineturbo
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 15:56
Paikkakunta: Nastola

Re: etuiskareitten vaihto

Viesti Kirjoittaja jap1 »

No koppa kepua on ihan normaali kuvio autorempoissa :D Onpa noita iskareita tullu vaihdettua mutta ajattelin kysästä onko ysivitosessa omia niksejä.
Vastaa Viestiin