Punainen tonnari Turussa klubitarralla.
Punainen tonnari Turussa klubitarralla.
Olen jo pari kertaa havainnut Turun itäisessä keskustassa liikuskelevan punaisen Saab 9000 turbo S:n ja tänä aamuna se sattumoisin oli parkkeerattu ngtalladegani viereen, oli spoileria ym ja klubitarrakin löytyi, rekkari oli muistaakseni joku JF alkuinen. Tunnustaako kukaan?
Re: Punainen tonnari Turussa klubitarralla.
Joo, siisti tonnari
. (Mun ex). Nykyinen omistaja liikkuu myös tässä Turun alueella.

Hienoa että edelleen siisti, mun ex.ex.
Kyseessä siis -90 Talladega viistokeulalla jne.

Heh... Komea peli tosiaan, oli sitä pakko jäädä hetkeksi katsomaan! Eli ex ja ex ex omistajat ovat jo ilmoittautuneet, vielä kun löytäisi nykyisen omistajan ennen kuin ex ex ex omistaja ilmoittautuu =)
Riski pieni, se kun oli ruotsalainen.THomaX kirjoitti:, vielä kun löytäisi nykyisen omistajan ennen kuin ex ex ex omistaja ilmoittautuu =)

Tunnustan. Mutta väliin mahtuu vielä yksi exä. Ostin hiljattain auton kaveriltani, kun oli hänellä tarpeettomana. Ajoi siihen itse vuoden aikana 5000 km.
Tosin olin kyllä mukana, kun hän oli autoa ostamassa ja olisinkin itse ostanut ellei hän olisi siitä kauppoja tehnyt.
Nykykunto:
n.270tkm.
16" cross-spoket talvella. Ei ehkä parhaat talvivanteet, mutta mielestäni sopivat autoon ihan mainiosti.
Pelittää muutenkin hyvin.
Tarkoitus pistää talveksi sisälle.
Suht harvinaista, että 2 Talladegaa "sattumoisin" rinnatusten ns. normaali oloissa.
Tosin olin kyllä mukana, kun hän oli autoa ostamassa ja olisinkin itse ostanut ellei hän olisi siitä kauppoja tehnyt.
Nykykunto:
n.270tkm.
16" cross-spoket talvella. Ei ehkä parhaat talvivanteet, mutta mielestäni sopivat autoon ihan mainiosti.
Pelittää muutenkin hyvin.
Tarkoitus pistää talveksi sisälle.
Suht harvinaista, että 2 Talladegaa "sattumoisin" rinnatusten ns. normaali oloissa.
9-3 jubilee -01, 900 T cab -95, 900 T16 -90, 900 T8 -88, 96 GL -79
Harvinaista ja harvinaista.... Tulin joku vartti sitten kotio ja kyseiset autot ovat taas parkkiksella vierekkäin =)
Sulla lukee tiedoissa Saab900cab -95, olen nähnyt sellaisen pari kertaa samaisessa parkissa joitakin kuukausia sitten, onko sekin auto sattumalta tekemisissä tämän asian kanssa??
Sulla lukee tiedoissa Saab900cab -95, olen nähnyt sellaisen pari kertaa samaisessa parkissa joitakin kuukausia sitten, onko sekin auto sattumalta tekemisissä tämän asian kanssa??
Sukupolvet kohtaavat, og- ja ngTalladegat kököttävät taas vieretysten.
Löytyy minulta vihreä cabrio vaalealla katolla.
Löytyy minulta vihreä cabrio vaalealla katolla.
9-3 jubilee -01, 900 T cab -95, 900 T16 -90, 900 T8 -88, 96 GL -79
Juuri se =)
Olen tässä yrittänyt kaupitella talladegaani, tilalle näyttäisi olevan tulossa -01 9-5. Tän hetkisessä ei ole mitään vikaa, vaan tarviin pari ovea lisää ja automaattivaihteet.
Olen tässä yrittänyt kaupitella talladegaani, tilalle näyttäisi olevan tulossa -01 9-5. Tän hetkisessä ei ole mitään vikaa, vaan tarviin pari ovea lisää ja automaattivaihteet.
Siis nyt oli nähty se punainen tonnari jonka ex-ex-omistajalta ostin hänen nyt ex-satkunsa? Jos siis oli kyse siitä niin se oli kyllä hienon näköinen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Juuri niin dimebak. Silloin kun ostit Turbo satkuni niin tuo Tonnari kiilteli pihalla. Nyt mennään 9-5 Aero Wagonilla 

No siepä olet innostunu autoja vaihteleenOg900T16 kirjoitti:Juuri niin dimebak. Silloin kun ostit Turbo satkuni niin tuo Tonnari kiilteli pihalla. Nyt mennään 9-5 Aero Wagonilla

-dimebak-