Moikka kaikki,
Olen nyt alkanut kartoittamaan tuota tonnarin kutittelua vähän laajemmin.
TIALia mainostetaan Ruotsin foorumilla koko ajan kaikissa vähänkin laitetuissa tonnareissa.
Mikä tuo vakio suhisija nyt sitten on imupuolella? Blow off, by pässi, vai wastegate?
Mikä olisi TIALin tuotteista hyvä tuohon 300-350 hevosvoiman tietämille? Varmaan se vakiokin menee, mutta saisi ulkonäköäkin lisää konehuoneeseen.
Kiitos etukäteen kaikille.
-Hessu-
TIAL
Re: TIAL
Viggenin bypass (taitaa olla ainoa mitä marmoritiskiltä enää saa) riittää komeasti noilla tehoilla.
Eiköhän noista dumpeista kaikki käy ihan yhtälailla. Jos ostat alkuperäistä isommalla liitännällä, niin sitten joudut tekemään adapterin ahtoputken ja dumpin välille.
Eiköhän noista dumpeista kaikki käy ihan yhtälailla. Jos ostat alkuperäistä isommalla liitännällä, niin sitten joudut tekemään adapterin ahtoputken ja dumpin välille.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: TIAL
Hatarien muistikuvien mukaan tuo TIAL on tunnettu laadukkaista hukkaporteistaan, niitä käytetään ns. isojen poikien ahtimissa. Se on sitten vähän enemmän kutittelua ja tarkottaa että siä pellin alla pitää laittaa palikkaa vähän enemmän uusiks. Semmosen peruripeen saa kyllä kun laittaa isommat ruutat ja 18T/19T ahtimen joka on kairattu vakio aeron ahtimesta. Ja ko. settiä vastaava softa. Siitä eteenpäin pitää sitten jo tosiaan tietää mitä tekee.