Liittyen saabin tehojen katkomiseen kiihdytettäessä....
Kävin näyttämässä autoa työmatkalla saabliikkeessä. Korjausmies kiihdytettyään ensimmäisen kerran totesi heti, että korkeapainepumpussa on venttiilivika. Heillä osaa ei ollut. Totesi kuitenkin, että ei saa suostua koko pumpun vaihtoon vaan pelkkä venttiilin vaihto riittää. mistähän venttiilistä on oikein kysymys, kun tuon tekniikka on vielä hieman tuntematonta ? Voikohan selittää ao. vian ?
Kyseinen nykiminen/tehojen uupuminen oli pari päivää poissa...palasi taas.
Kone myös startatessa sahauttaa itseään mielestäni liikaa. Ideoita ?
Korkeapainepumppu
9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
1 viesti
• Sivu 1/1
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset