Onko noilla Saab-stanssilla leimatuilla TD04HL-15T ahtimilla eroa yhteensopivuudessa, kun niitä näkyy olevan eri P/N koodilla?
P/N 9149634 näyttää olevan Aero - tonnarin ahdin (vm. 93-98).
P/N 55559825 on taas 9-5 Aeron ahdin (vm. 99-05).
Kiteytettynä: Sopiiko Aero - tonnarin TD04HL-15T ahdin 9-5:n Garretin tilalle normaaleilla vesiputkimuutoksilla?
Mitsu TD04HL-15T - versioiden erot
Mitsu TD04HL-15T - versioiden erot
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Mitsu TD04HL-15T - versioiden erot
EITermos kirjoitti:Onko noilla Saab-stanssilla leimatuilla TD04HL-15T ahtimilla eroa yhteensopivuudessa, kun niitä näkyy olevan eri P/N koodilla?
P/N 9149634 näyttää olevan Aero - tonnarin ahdin (vm. 93-98).
P/N 55559825 on taas 9-5 Aeron ahdin (vm. 99-05).
Kiteytettynä: Sopiiko Aero - tonnarin TD04HL-15T ahdin 9-5:n Garretin tilalle normaaleilla vesiputkimuutoksilla?

Kompurapuolen kotelo on erilainen kun ahdin on tontus eriasennossa, hukkiksen kans joutus jumppaan. samoten imuputken kiinnitys on erilainen. Jos onnistut saamaan jostain 9-5 kompurakotelon ja hukkiksen niin homma onnistuu suoraan.
Pakopesä on tontun tapauksessa numeroa isompi (6 vs. 5).
Re: Mitsu TD04HL-15T - versioiden erot
ISO kiitos. Säästyin monen kirosanan karjumiselta konepellin allaJouniCSE kirjoitti:
EI![]()

2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen