Hei.
Autolla ajettu 263000km.
Auttaako hehkutulppien vaihto vai tarviskohan vaihtaa muitakin osia?
Aamuisin on ollut +3 eikä ekalla yrittämällä käynnisty, 2 yritys ja käynnistyy heti.
Uudet hehkutulpat on ja uuden akun käyn hakemassa tänään.
Vaikuttaa akkukin olevan huonossa hapessa.
Käynnistyksen jälkeen palaa sid 1 stop.
Tarkoittaako jarruvaloa?
Kun painaa jarrua stopin tilalle tulee (ommande)
Tästä sidistä on muutama rivi pimeenä mutta tuo ommande näkyy.
Mitä tämä ommande tarkottaa?
Käsijarru ei ota yhtään kiinni.
Onko käsijarrukahvan vieressä säätöruuvia vai löytyykö se jostain alta?
Että tälläistä.
2,2 tid vm99 lähtee huonosti käyntiin aamulla.
Re: 2,2 tid vm99 lähtee huonosti käyntiin aamulla.
Käsijarrun vaijerin säätö on auton alla. Mutta uskoisin, että vaijeriin ei tarvitse koskea, sillä oikea säätöpaikka on käsijarrukenkien kehintä. Takapyörät pois ja säätöreijästä meisselillä "naplaamalla" kengät riittävän lähelle rumpua. Muistaakseni ohje käskee vetämään pyörät ensin lukkoon ja sitten säätöä löysätään sen verran että levy/rumpu pyörii suht vapaasti. Tarkemmin tietävät voivat korjata tietojani.
-Harri-
-Harri-
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Re: 2,2 tid vm99 lähtee huonosti käyntiin aamulla.
Varmaan kannattaa katsoa myös ne paluuletkut, näyttää foorumia lukemalla
olevan tyyppivika.
-Harri-

-Harri-
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.