No niin,täälläkin jo aikaisemmin raapustelin ostamastani Saab 900 i-93:sta ja pikku vioista joita sain kaupan mukana,osa jo historiaa,osa vielä odottaa käsittelyä tai hyväksymistä ominaisuuksiksi,uusiakin vikoja on tullut,pakoputki poikki, korjattu tilapäisesti pellinpalalla ja klemmareilla,ettei vallan tielle tipu.Hyvin on työmatkat ja harrastematkat sujuneet tämän reilun 1,5kk:n aikana ei siinä mitään,ainoa ,joka ajo-onneani häiritsee on rusahtava vaihdelaatikko.Miksi en pistä autoa myyntiin ja etsi ehjää tilalle,syy on korin hyvä ellei loistava kunto maalipinnan ja ruosteettomuuden suhteen,sitten itse asiaan.
VAIHDELAATIKKO:
-
kakkonen rusahtaa,olen etsinyt melko tiiviisti uutta sopivaa laatikkoa ja se on pikkuhiljaa löytymässä,mitä nyt etsin on,joku henkilö,joka suostuisi sen vaihtamaan kohtuullista korvausta vastaan ja mieluummin Tampereen/Pirkanmaan alueelta.Voin tulla avuksi ojentelemaan työkaluja,mutta päävastuu ja knowhow olisi sinulla.Minun puolestani homma voidaan aloittaa tällä viikolla tai miten sovitaan.
.Jottei vallan sähköpostini tukkeutuisi halukkaista pistän myös p.numeroni tähän.
0445734419/Juha