Ministerisaabin kosto!
Ministerisaabin kosto!
Alla on Musta entinen ministerisaappi ja perusvirityksiä on tulossa kovaa vauhtia.
ensimmäinen projekti on Vapaavirtaussuodin,teholastu sekä dumppi.
Sekä aero vanteita etsitään kovaa kyytiä, mutta kun ei meinaa löytyä !!!!
kesäauringon noustessa pitäisi olla kalvot joka ikkunassa sekä hiukan enemmän tontissa.
ensimmäinen projekti on Vapaavirtaussuodin,teholastu sekä dumppi.
Sekä aero vanteita etsitään kovaa kyytiä, mutta kun ei meinaa löytyä !!!!
kesäauringon noustessa pitäisi olla kalvot joka ikkunassa sekä hiukan enemmän tontissa.
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Re: Ministerisaabin kosto!
Ja saa tarjota jos on jotain näistä nurkissa pyörimässä.
super aero vanteet, kirkkaat etuvilkut, airflow korisarja, orkkis spoikkaa, tai muuta spoikkaa mikä istuu cd:n luukulle tai todella halpaa hilpettä..
super aero vanteet, kirkkaat etuvilkut, airflow korisarja, orkkis spoikkaa, tai muuta spoikkaa mikä istuu cd:n luukulle tai todella halpaa hilpettä..
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Aero vanteita aina silloin tällöin myynnissä osto- ja myyntiosiossa, mutta mitään halpoja nekään eivät taida olla jos kunto on kohdallaan.
Volvo 850 R:n spoileri taitaa jotenkuten istua CD tonnarin luukun päälle, tai ainakin täällä oli jokin aika kuva kyseisestä ratkaisusta.
CD tonnarin Airflow korisarjoja ei taida hetkeen olleen kaupan ainakaan tuolla myyntipalstalla, kun CC mallin taas on, mutta se ei kovin helposti istuudu CD malliin.
Volvo 850 R:n spoileri taitaa jotenkuten istua CD tonnarin luukun päälle, tai ainakin täällä oli jokin aika kuva kyseisestä ratkaisusta.
CD tonnarin Airflow korisarjoja ei taida hetkeen olleen kaupan ainakaan tuolla myyntipalstalla, kun CC mallin taas on, mutta se ei kovin helposti istuudu CD malliin.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Joo onpa harvassa ollu nuo airflow sarjat ja vanteet, mutta eiköhän ne joskus löydy.
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Sulla on kerta se uudempi pyöreä filtteri, niin jätä vaan vapari asentamatta, ei siitä mitään iloa ole. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
paitsi mahtavat imuäänet kun painaa lapaa
sehän se tärkein pointti on.

Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Lisäksi saa ilmamassamittarin öljyttyä, jos ei trionic 5:nenFamnium kirjoitti:paitsi mahtavat imuäänet kun painaa lapaasehän se tärkein pointti on.

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Mitäs tuo tarkoittaa ? voisiko joku suomentaa 

9000LPT kirjoitti:Lisäksi saa ilmamassamittarin öljyttyä, jos ei trionic 5:nenFamnium kirjoitti:paitsi mahtavat imuäänet kun painaa lapaasehän se tärkein pointti on.
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Jos on öljyttävä vapaavirtaussuodatin, niin imuilman mukaan menee pikkuisen öljyä suodattimesta ja se sotkee kuumalangan, jos öljyä on laittanut liikaa.Famnium kirjoitti:Mitäs tuo tarkoittaa ? voisiko joku suomentaa
9000LPT kirjoitti:Lisäksi saa ilmamassamittarin öljyttyä, jos ei trionic 5:nenFamnium kirjoitti:paitsi mahtavat imuäänet kun painaa lapaasehän se tärkein pointti on.
Trionic 5 Saabeissa ei ole ilmamassa mittaria.
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
ahaa, ja se ilmeisesti on sitten huono asia 

Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Jos tykkää ensin uusia koneen ja sen jälkeen ottaa vapaavirtaussuodattimen pois. Hyvällä tuurilla ei tarvitse vaihtaa kuin ilmamassa mittariFamnium kirjoitti:ahaa, ja se ilmeisesti on sitten huono asia

PS. markkinoilla on myös öljyt öljyttömiä VP-filtterejä

900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
minkähän merkkisiä ne öljyttömät sitten mahtaapi olla, mulla edellisissä autoissa Volvo 940 2.3Tic oli simotan vapari ja hyvin toimi, ja opel vectras oli joku hemmetin halpa vapari, ja toimi..
ettei nyt vaan olisi liian hössöttelyä
ettei nyt vaan olisi liian hössöttelyä

Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
mistäs tiedän onko saappini muuten tuo mainitsemanne trionic 5:nen ?
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Ilmamassamittarista ja vuosimalleista. 93-> Trionic 5, sitä ennen LH...Famnium kirjoitti:mistäs tiedän onko saappini muuten tuo mainitsemanne trionic 5:nen ?
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
famppu, sul on lh jetronic ja di+apc siinä
tuo vapari minkä multa ostit niin on ihan orkkispaikalle menevä bmc jollainen on myös siinä mun vanhassa cd tonnarissa. eikä se ilmamassa mittari oo sen kans miksikää menny..
korisarjaaki etit.. voiku olis hokannu niin mulla on se purku aeron korisarja (cs) mut menee cd:seen kiinni heittämällä mun ymmärtääkseni, tosin kaupat niistä on jo oikeestaan tehty..
sitä lastuasiaa mä täs selvittelen pikkuhiljaa...

korisarjaaki etit.. voiku olis hokannu niin mulla on se purku aeron korisarja (cs) mut menee cd:seen kiinni heittämällä mun ymmärtääkseni, tosin kaupat niistä on jo oikeestaan tehty..
sitä lastuasiaa mä täs selvittelen pikkuhiljaa...

Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla