Tajusin nyt vasta, kun katselin 9-5 osion kuvia, että nimim. 9-5T taisi olla Raisiossa viime viikon loppupuolella (vai oliko sitä edeltävä viikko).
Ainakin tumma/musta? 9-5 sedan oli rinnallani liikennevaloissa, Ugin taxi-kupu katolla...
Olin työkalulla liikkeellä.
9-5T Raisiossa, hieman myöhässä tämä havainto...
9-5T Raisiossa, hieman myöhässä tämä havainto...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Re: 9-5T Raisiossa, hieman myöhässä tämä havainto...
Ahaa, no täytyykin pitää silmät auki, itse tulee ajettua työkaluilla -> KUVA , n.10-20 kertaa päivittäin Raision läpi ja Saabillakin kerran aamulla ja toisen kerran illalla.9-5T kirjoitti:Auto täsmää mutta kuskista ei tietoa, yleensä 4-12 kertaa päivässä raision läpi. Väri on yleensä tumma mutta joskus musta.
Tarkoitatko työautollasi tuota ei bensa Saabia?
Niin, se olisikin, isäntä ei vaan ymmärrä hyvän päälle...9-5T kirjoitti:Yritä vaihtaa noi Scaniaan

Käykö arvon herra 9-5T asioimassa ajoittain Turku Intl' lentokentällä kenties???
Tästä postista tuli mullekin 'ahaa'-elämys että olisin siellä nähnyt Ukin Saab-taksin, työkaverin kanssa ollaan mietitty että tuollainen edustustason auto ei voi olla muuta kuin Porschen suuria herroja hakemassa tehdasvierailulle...
Tästä postista tuli mullekin 'ahaa'-elämys että olisin siellä nähnyt Ukin Saab-taksin, työkaverin kanssa ollaan mietitty että tuollainen edustustason auto ei voi olla muuta kuin Porschen suuria herroja hakemassa tehdasvierailulle...
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Ajoittain sen isoimman ja hienoimman autovuokraamotiskin takaa.
No joo, samoin!
Ei tulis kyllä ihan ensiksi mieleen edes tulla esittäytymään siihen taksikuskien kokoukseen että "kenenköhän 9-5 toi tos pihalla on???"... Äijillä juttu luistaa siihen malliin nimittäin että hirvittää
Ihan ot:na, niin onko sulla siis tilauskeikkaa aina sinne asemalle, tuskin kuitenkaan keikkaa tulet kärkkymään...
Ei tulis kyllä ihan ensiksi mieleen edes tulla esittäytymään siihen taksikuskien kokoukseen että "kenenköhän 9-5 toi tos pihalla on???"... Äijillä juttu luistaa siihen malliin nimittäin että hirvittää

Ihan ot:na, niin onko sulla siis tilauskeikkaa aina sinne asemalle, tuskin kuitenkaan keikkaa tulet kärkkymään...

Asia kunnossa, täytyy seuraavan kerran yrittää etsiä sieltä porukasta Saabistia(mitenköhän sellaisenkin tunnistaa? Varmaankin kärsimätön ilme naamalla kun odottaa et milloin pääsee hyppäämään rattiin...)... Viikko 13 viikonloppu olen seuraavaksi tod.näk. siellä. Morjenstellaan sitten kun tavataan!