veli kyseli tuollaisesta pyörimässä keskustassa eikä tullut mieleen kenen vehjes mahtaa olla kyseessä joten kysytäänpäs täältä
y b g 7 3 4 tai jotain sinnepäin oli rekkari...
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
veli kyseli tuollaisesta pyörimässä keskustassa eikä tullut mieleen kenen vehjes mahtaa olla kyseessä joten kysytäänpäs täältä
y b g 7 3 4 tai jotain sinnepäin oli rekkari...
Taisinpa tänään omalla CS:lläni tiukan kiihdytyksen jälkeen ohittaa kyseisen auton Käyttöauto-ABC välillä
Jos tarkoitatte mustaa tonnaria se en silloin ole minä...
Jos taas lemanssin sinistä tonnaria niin se kyllä olen minä...
ti-ke yönä kyllä ajoin aika haipakkaa välin käyttöauto-abc ja jos sinä valkoisen tonnarin kuljettaja luulit voimalla menneesi ohi, se oli harhakuvitelmaan... hehe
Ransu kirjoitti:Jos tarkoitatte mustaa tonnaria se en silloin ole minä...
Jos taas lemanssin sinistä tonnaria niin se kyllä olen minä...
ti-ke yönä kyllä ajoin aika haipakkaa välin käyttöauto-abc ja jos sinä valkoisen tonnarin kuljettaja luulit voimalla menneesi ohi, se oli harhakuvitelmaan... hehe
9000 V6...
Noo, eipä 2.0tA + 3 henkeä oikein voimalla ohi mennä Vai on ransu vaihtanu myöskin satkut tonnareihin =) taisit siinä käyttöauton pihan läpi ajella?
EXB-544 (ehkä) Sininen 9-5 oli tuolla kylillä. Kuski vähän näytti Ransulta, mutta oliko? Oli kyllä aika komeen näkönen ku alla oli jotku kromi/mustat vanteet...
Kojootti5 kirjoitti:EXB-544 (ehkä) Sininen 9-5 oli tuolla kylillä. Kuski vähän näytti Ransulta, mutta oliko? Oli kyllä aika komeen näkönen ku alla oli jotku kromi/mustat vanteet...
"onse9-5":n auto
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Kojootti5 kirjoitti:EXB-544 (ehkä) Sininen 9-5 oli tuolla kylillä. Kuski vähän näytti Ransulta, mutta oliko? Oli kyllä aika komeen näkönen ku alla oli jotku kromi/mustat vanteet...
"onse9-5":n auto
Jep, minähän se
Niin eikös se ransu ajele vielä ooppelin voimakoneella?
Kaikki Saabit on myyty (Ka) Ford kuga 2,5 hybrid -20 #3052