Tunnistinkos oikein vai en, jos oikein näin niin rekkarin kirjaimet ainakin oli oikein?
Noita tummia 9-5 kun on liikennevirrasta niin vaikea huomata. Auton kuski kyllä katsoi minun autoani, joten oliskohan ollut karg? Tuli tilanne niin nopeasti ettei käsi ehtinyt enää reagoida...
Olikos "karg" Hätilässä tänään klo 17:30?
Re: Olikos "karg" Hätilässä tänään klo 17:30?
Ajelin joo keskustaan päin varmaan noihin aikoihin... mietinkin nopeesti että oisko ollu meverkko:n punanen satku mikä tuli vastaan, mut oli jo vauhti päällä ni piti seurailla liikennettäkin.
EDIT: Saabejahan tulee katottua lähes aina ensin ja sitten vasta kuskia
EDIT: Saabejahan tulee katottua lähes aina ensin ja sitten vasta kuskia

-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Re: Olikos "karg" Hätilässä tänään klo 17:30?
Jep juu, ensin katse Saabiin ja vasta sitten muihin tekijöihin.
Yllättäen huomasin, että tuota mun oliivihopeaa TiDiä onkin aika vaikea tunnistaa. Niitä on näköjään Hämeenlinnassa ainakin 4 muuta (siis kolmen "kotipaikan" olen bongannut ja neljäskin auto tullut vastaan useasti). En ollutkaan kiinnittänyt aiemmin huomiota tuon värisiin. Siis nuo muut on melkein kaikki ng900, mutta se ei tee tunnistamista paljoa helpommaksi. Tosin mulla on ainoa, jossa on kolmipuolavanteet... Nippelitietoa.

Yllättäen huomasin, että tuota mun oliivihopeaa TiDiä onkin aika vaikea tunnistaa. Niitä on näköjään Hämeenlinnassa ainakin 4 muuta (siis kolmen "kotipaikan" olen bongannut ja neljäskin auto tullut vastaan useasti). En ollutkaan kiinnittänyt aiemmin huomiota tuon värisiin. Siis nuo muut on melkein kaikki ng900, mutta se ei tee tunnistamista paljoa helpommaksi. Tosin mulla on ainoa, jossa on kolmipuolavanteet... Nippelitietoa.