
Paljonko kansiremontti maksaa?

Tonnareista mitään ymmärrä, mutta kyllä satkussakin on tullut joskus vettä pakoputkesta kylmällä koneella. Litrasta bensaa tulee kaiketi desi vettä palaessaan. Kyllä putkesta siis voi vettä tulla jonkinverran, ilman että kansipahvi vuotaisi.Ainoa asia mikä huolestuttaa, on juuri tuo pakokaasun väri ja veden roiskiminen pakoputkesta, kun antaa enemmän kaasua.
No, moottorin lämmitin n.10km ajolla ja annoin seistä sen jälkeen ½ tuntia. Sitten lämmitin paikallaan uudelleen.Teemu kirjoitti:Tonnareista mitään ymmärrä, mutta kyllä satkussakin on tullut joskus vettä pakoputkesta kylmällä koneella. Litrasta bensaa tulee kaiketi desi vettä palaessaan. Kyllä putkesta siis voi vettä tulla jonkinverran, ilman että kansipahvi vuotaisi.Ainoa asia mikä huolestuttaa, on juuri tuo pakokaasun väri ja veden roiskiminen pakoputkesta, kun antaa enemmän kaasua.
Asiahan on helppo tarkistaa häviääkö nestettä paisarista. Tai tuleeko paisariin kuplia.
Mulla oli kaikki tulpat samannäköisiä, kun oli vuotanut tasaisesti kaikkiin sylintereihinmcfeast kirjoitti:Kansipahvin taitaa saada tosiaan helposti kuvittelemalla rikki, ilmeisesti "varmoja" tunnusmerkkejä ovat:
-Reippaasti kuplia paisuntasäiliöön/haisee pakokaasulle/antaa CO-lukemia mitattaessa pakokaasut korkista
-Osa tulpista täysin puhtaita
Kyllä siinä sen verran painetta on että ajon jälkeen kone sammuksista voi kuunnella pihinää paisuntasäiliön korkin juuresta, mutta ennen oli yläletku kova ja turvoksissa paineesta.YKÄ kirjoitti:jos ei ole jäädydysjärjestelmässä painetta niin siinä on sitten vuoto!!!
VJ-kansi, tulpanjohdot?jus kirjoitti:
Ennen remonttia tyhjäkäynti oli tasaista, kone ei juuri tärissyt käydessä, nyt heiluu silminnähtävästi.
Kulkee normaalisti ja ahtaa hyvin. Tyhjäkäynnin notkahdukset vaan kiusaavat.
Tarkastan läppäkotelon asentokytkimen ja vaihdan tulpat seuraavaksi.
Muita ehdotuksia? Potilas on siis automaattivaihteinen 9000 Turbo -87.