mikä on 900 ng:n jarruissa vikana? Katsastuksesta tuli hylsy kun takajarrut puolsi. No vika oli niissä paineensäätimissä ja niiden vaihto toi onnen.
Mutta parin päivän päästä (ei ajoa välissä) kun lähdin liikkeelle niin poljin meni pohjaan jarrutti kyllä mutta ei täysin ja jäi sinne. Käsin se nopeasti ylös ja takaisin korjaamolle. Ilmaus toi apua ja takaisin kotiin. Taas pari päivää ja sama homma??
Nyt korjaaja epäili, että pääsylinteri on loppu. Mikä sen nyt olisi yhtäkkiä rikkonut paineensäätimien vaihdon jälkeen? Jarrut pitää hyvin kun ensi painaa hieman ja sitten uudelleen. Onko purkaamopääsylinterin vaihto tiilalle järkevä homma?
Jarrupoljin pohjaan...
Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 1
- Liittynyt: Ke Kesä 18, 2008 08:31
Vastaa Viestiin
1 viesti
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “OG 9-3 & NG 900”
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset