Tappokytkin OG900 -86-87

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3460
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tappokytkin OG900 -86-87

Viesti Kirjoittaja suorsa »

En ole moisesta kytkimestä kuullutkaan. Auto kyllä sammuu hyvin nopeasti katollaan ollessaan, olettaen että bensa tankissa nestemäisessä muodossa ja pumppu on asennettu tankin pohjalle.

Edit. Ja itse pumppu pysähtyy kun sytytyspulssi loppuu.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7772
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: Tappokytkin OG900 -86-87

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

carimat kirjoitti:Tiedä miten kysyisin, ja varmaan jo kaikki Jussin vietossa...eli kuitenkin kysymys koskee polttoainepumpun katkaisua kun auto menee katolleen. Jossain oli tankissa, jossain mallissa oikealla C-pilarissa...tietääköhän joku miten menee :roll:
Ford käyttää moisia kytkimiä, löytyy varapyörän kotelosta ( pohjalta )
Mutta SAAB ei käytä tappokytkimiä, tonnareissa syöttö loppuu kun moottorista
herkeää tulemasta tietoa.

Satkun polttoaineen syöttö loppuu siihen paikkaan kun virrat katkaistaan, tai
kun optimi paine on saavutettu, tai moottorilta ei tule tietoa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
2495
"Aero"
Viestit: 452
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 07:46
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Re: Tappokytkin OG900 -86-87

Viesti Kirjoittaja 2495 »

Älä hyvä mies saabias aja katolleen!
Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
Vastaa Viestiin