Tuli tuossa paikallisessa motarin liittymässä tässä jokuaika sitten roikuttua 911 Porchen takaluukussa. Motari siitä kun aukeni niin pökkäsin sitten rinnalle ja jatkoin normaalisti menojani sen kummemmin ajattelematta...... Ko. kaveria episodi ilmeisesti kuitenkin jäi kismittelemään, ja tuli tänään sitten paikallisessa parkkihallissa kyselemään että mikäs se tuollainen viritelty saappi oikeen on kun ei porchella talla lattiassa pärjää. Minä sitten siihen kertomaan että tämähän on meidän perheen 1-auto lasten istuimiakin takapenkillä kaikki 2 kappaletta ( tokkopa porcheen ees sopisivat ?? ) kaveri sitten siihen että mikäs virisarja ( mahtoko tietää jotain mitä minä en saabin virittämisestä ), mutta kun ei oo viritetty niin ei oo. No kuitenkin siinä hetken keskuteltuamme todettiin että mennään tonne taajamamerkille ja katotaan uudelleen että kumpi sen 120 saavuttaa aiemmin. 2-0 Saabille! ABC parkkiksella sitten keskusteltiin asiasta vähän lisää ja lupasin sitten saksanihmeen kuskille koeajon jos minäkin saan kokelilla kaverin ehkä jo hivenen ikääntynyttä Porchea. Käytiin siinä sitten molemmat toistemma autoilla 15 min testiajo. En ole juuri koskaan ollut onnellisempi päästesäni omaan autooni. Porchekuskin suusta kuultuna näitä saa kuulemma Porchen myyntihinnalla 3 ja hänellekkin tulee jossainvälissä 1 kun saa repaleensa myytyä

Miksi tätä tänne kirjoitan, no siksi että te kaikki jotka välillä taistelette autojenne toimivuuden kanssa, niinkun minäkin omani kanssa ja se välillä saa epätoivon piirteitäkin. Niin Femma sentään on paraskyytisin pelikin maanteillä se vaan tuppaa epätoivonhetkellä välillä unohtumaan.
Minä ainakin odotan polttoaineiden hinnoista huolimatta jo kesälomaa ja ainakin 1500km lenkkiä femmallani, eikä sillä lenkillä taatusti ole kenelläkään leveämpää hymyä kun minulla rekkaa ohittaessani.
Hyvää kesää ja turvallista matkaa kaikille nautiskelijoille.