Saabistit ei tervehdi?
Saabistit ei tervehdi?
Vaasan kaupunkilehdestä bongasin artikkelin aiheesta:
http://www.vaasanikkuna.fi/epaper/produ ... cle_13.htm
http://www.vaasanikkuna.fi/epaper/produ ... cle_13.htm
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Re: Saabistit ei tervehdi?
Kyllä tullaan tervehtimään joka saabistia sitten kun kortti on.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Nykyään täytyy olla niin pirun tarkkana kameroiden varalta, ja tarkkailla nopeusrajoituskylttejä sekä oman auton nopeusmittaria, että siinä ei juurikaan jää aikaa havaita mahdollisia kanssasaabisteja eikä myöskään mitään muutakaan liikennettä tai sen muun liikenteen tekemisiä.
Voi kunpa tulisi äkkiä automaattinen elektroninen kansalaisvalvonta ja vapauttaisi tästä taakasta niin jäisi "vapaata" aikaa maisemien katseluun ja tutuille huiskutteluun.
Voi kunpa tulisi äkkiä automaattinen elektroninen kansalaisvalvonta ja vapauttaisi tästä taakasta niin jäisi "vapaata" aikaa maisemien katseluun ja tutuille huiskutteluun.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Bensan kallistuessa palaavat nuo vanhat hyvät ajat, kun vain aatelinen liikkui automobiileilla. Silloin moikataan taas!
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Heh.. Muistuu mieleen työkaverin sanat muutama vuosi taaksepäin.Raimo Miettinen kirjoitti:Bensan kallistuessa palaavat nuo vanhat hyvät ajat, kun vain aatelinen liikkui automobiileilla. Silloin moikataan taas!
"Nousis tuo bensan hinta kymppiin (mk) litralta, niin ei tulis ko tuttuja vastaan.
Ville Uusitalo #3509
Kyllä mä lippaa heitän aina välillä. Varsinkin jos näen, että on vähänkään laitettu tms. Mut mä olenkin tällänen sosiaalinen hölösuu muutenkin... Enkä häpee jos ny joku vähä pitää hulluna.

Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Jos tuon hulluuden pystyy tunnustamaan itsestään.. sitä ei tarvitse hävetä..Risto Vee kirjoitti: Enkä häpee jos ny joku vähä pitää hulluna.![]()

9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Eipä tuota tule pahemmin morjestettua... joitakin kavereita nyt aina huomatessa.
Motoristeja myöskin nykyään senverta paljon että kaikkia jaksa moikata, eipä sen puoleen että kaikki moikkaisi myös mua.
Ennen muinoin nostettiin kättä sentakia kohdattaessa, että toinen näkisi ettei ole asetta vastassa.
Näin ainakin mulle on valehdeltu...
Motoristeja myöskin nykyään senverta paljon että kaikkia jaksa moikata, eipä sen puoleen että kaikki moikkaisi myös mua.

Ennen muinoin nostettiin kättä sentakia kohdattaessa, että toinen näkisi ettei ole asetta vastassa.

Näin ainakin mulle on valehdeltu...
Kyllä, tervehtiväthän maailman ensimmäiset "sotilas"lentäjätkin toisiaan, vaikka vihollisia olivat. Ilman asetta kannattaa esittää mukavaa kaveriaarttu kirjoitti:Ennen muinoin nostettiin kättä sentakia kohdattaessa, että toinen näkisi ettei ole asetta vastassa.

Kyllähän tämä tapa pitäisi saada herätettyä henkiin näin saabistien leirissä! Saattais "vääräuskoisetkin" vähän ruveta ihmettelemään kuun saapistit vaan käpälää heiluttelevat!

9-3 SE 2.0T '01 (Myyty
oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04

Niin, sepä se.. En minä jaksa joka saabille moikata, ellen huomannut klubitarraa. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- "Hirsch"
Käykö keskari tervehdyksestä? Vasta tuli Oulussakin tervehdittyä yhtä tonnaristia siten.
Eipä sitä tule, mutta yleensä jätän parkkiin jonkun toisen Saabin, jolla on mun mielestä melkein sama merkitys kuin tuolla saman merkin tervehtimisellä. Tänäänkin reissunpäällä tuli eräällä ABC:llä laitettua yhden Saabin viereen, ja kun tulin kahvilta, niin siinä oli jo kolmas tullut viereen.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Tätä tulee jonkin verran itsekin harrastettua, sopiva hajurako tietenkin jätetään. Kättä nostan ainakin jos vastaan tulee samannäköinen auto, kuin mikä itsellä on alla. En tiedä miten orkkis saabeilla ajelevat suhtaituisivat jos alkaisin GM saappaasta kättä nostamaan..Poy kirjoitti:Eipä sitä tule, mutta yleensä jätän parkkiin jonkun toisen Saabin, jolla on mun mielestä melkein sama merkitys kuin tuolla saman merkin tervehtimisellä. Tänäänkin reissunpäällä tuli eräällä ABC:llä laitettua yhden Saabin viereen, ja kun tulin kahvilta, niin siinä oli jo kolmas tullut viereen.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
eikös klubitarran voisi muokata sellaiseksi että se olisi pieni saabin maskiin kiinnitettävä tyylikäs lätkä jotta huomattaisiin toisemme paremmin, enkä nyt tarkoita mitään TODELLA TYYLIKÄSTÄ karavaani lätkää mikä peittää koko nokan, vaan joku -H**Vetin hieno lentokonemerkki ?
oliskos ideaa tässä ?
oliskos ideaa tässä ?
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98