Yksi asia on ainakin varma: ruosteessa se näyttäisi olevan.
Kuvat on otettu suoraan auton edestä kuskinpuoleisen IC:n letkun paikan läpi. Kulkee öljyn jäähdyttimen ali ja nousee akun alla ylös. Tuonhan voisi vaikka vaihtaa jos ei muuta rahan menoa keksi.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kahteen kolkkiin on vaihdettu tilalle hydrauliikkaliikkeessä teetetty letku ja helmi liitoksilla kiinni. Myös suoraan pumppuun ja toiseen päähän tulevat liitokset voi teettää mallin kanssa. Hinta on n.10x halvempi. Uusi maksaa muistaakseni päälle 200€.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Eikös tuon metalliputken tarkoituksena ole luovuttaa lämpöä tuolla nokalla kiertäessään, eli jonkinlainen "jäähdytysputki", vai olenko ihan metsässä? Pohjoisissa olosuhteissa tuo letkukin varmaan menettelee, mutta kai tuohon saa vaikka pienen jäähdyttäjän rakenneltua letkujen kanssa.