LE-voiteluaineet
LE-voiteluaineet
Tällainen minulle uusi merkki tuli vastaan. On kuuleman mukaan menestynyt paremmin kuin kilpailijansa (Mobil & Shell) joissakin testeissä.
Mitä mieltä olette? Onko kenelläkään kokemusta tällaisen merkin voiteluaineiden laadusta?
http://www.le-voiteluhuolto.com
Mitä mieltä olette? Onko kenelläkään kokemusta tällaisen merkin voiteluaineiden laadusta?
http://www.le-voiteluhuolto.com
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: LE-voiteluaineet
Ne LE:n voiteluaineet tulee jenkkeistä Lubrication Engineers nimisestä firmasta. Suomessa niitä käyttää lähinnä raskaskalusto ja teollisuus. Laatu on kova ja niin on hintatasokin.
Myyvät vain yrityksille, ja jälleenmyyjiä ei Suomessa ole kuin muutama.
Myyvät vain yrityksille, ja jälleenmyyjiä ei Suomessa ole kuin muutama.
Re: LE-voiteluaineet
Näin minullekin väitettiin. Tuotteet ovat ilmeisimmin varsin riittoisia, tällaisen käsityksen sain. Hinta voitelurasvapatruunalla näytti olevan parhaimmillaan yli 20 euroa. Jälleenmyyjä tai paremminkin edustaja kertoi myös heidän tuotteita käytettävän ajoneuvoissa.CDTA kirjoitti:Ne LE:n voiteluaineet tulee jenkkeistä Lubrication Engineers nimisestä firmasta. Suomessa niitä käyttää lähinnä raskaskalusto ja teollisuus. Laatu on kova ja niin on hintatasokin.
Myyvät vain yrityksille, ja jälleenmyyjiä ei Suomessa ole kuin muutama.
Mutta ilmeisesti yrityksiin rajoittunut myynti kertoo, että tästä merkistä ei ole ollut paljoakaan puhetta tällä foorumilla. Tätä tosin en tiennyt aikaisemmin.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: LE-voiteluaineet
Juu se hintataso on normaaliin nähden 5-10(tai ylikin) kertainen mutta esim. sitä prässirasvaa kuluu selkeästi vähemmän kuin monen kilpailijan vastaavaa, jo sen sitkauden ansiostakin.
Raskasta kalustoa löytyy myös sellasista ajoneuvoista kuin kuorma- ja linja-autot
Ja kyllä ne edustajat käyttää LE:tä myös henkilöautoissaan
Nojoo, kaipa jonkun verran muutkin.
Raskasta kalustoa löytyy myös sellasista ajoneuvoista kuin kuorma- ja linja-autot


Re: LE-voiteluaineet
CDTA kirjoitti:Juu se hintataso on normaaliin nähden 5-10(tai ylikin) kertainen mutta esim. sitä prässirasvaa kuluu selkeästi vähemmän kuin monen kilpailijan vastaavaa, jo sen sitkauden ansiostakin.
Raskasta kalustoa löytyy myös sellasista ajoneuvoista kuin kuorma- ja linja-autotJa kyllä ne edustajat käyttää LE:tä myös henkilöautoissaan
Nojoo, kaipa jonkun verran muutkin.
En tiedä edustajista, mutta sitä kuitenkin voi käyttää. Tuon hintatason olenkin jo käsittänyt olevan tuon verran. Kallista on, ja hyvää. No, raskas-kaluston jo ymmärsinkin, mutta tässä olikin kysymyksenä, että voiko näitä käyttää jopa tavallisimissa kulkineissa.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: LE-voiteluaineet
Kyllä voit, vieläpä ihan hyvinkin. Nuo moottoriöljyjen viskositeetit kyllä sattuu täällä pohjolanperukoilla elävän silmään mutta niidenkin kanssa pärjää, vähintään tupla kilometrejähän ne noille lupailee normiöljyihin verratuna ja laatikossa/perässä ne toimii lähes sen minkä auto muuten kasassa kestää. 2-T ölppä on kuulemma kanssa melko pro.
Re: LE-voiteluaineet
Löytyisköhän LE:n valikoimista se absoluuttisesti paras ja oikea öljy ysisatasen laatikkoon 

Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Re: LE-voiteluaineet
Heh, olikos se niin että satkun laatikossa käytetään moottoriöljyä? Voi olla parempi pysytellä tutuissa ja turvallisissa merkeissä 

Re: LE-voiteluaineet
Taidan pitäytyä kuitenkin ihan alkuperäisessä Mobil 1 0W-40, oli auto sitten mikä tahansa.CDTA kirjoitti:Kyllä voit, vieläpä ihan hyvinkin. Nuo moottoriöljyjen viskositeetit kyllä sattuu täällä pohjolanperukoilla elävän silmään mutta niidenkin kanssa pärjää, vähintään tupla kilometrejähän ne noille lupailee normiöljyihin verratuna ja laatikossa/perässä ne toimii lähes sen minkä auto muuten kasassa kestää. 2-T ölppä on kuulemma kanssa melko pro.

#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003