Moro!
Vaihdoin tuossa kuuppaan kuppipenkit ja turvavyön varoitusvalon toiminta tai oikeastaan toimimattomuus vähän hämää. Pelkääjän puolellahan on sellainen muovista ja rautalangasta tehty anturi joka ilmeisesti laitetaan kiinni istuintyynyyn jotta valo syttyy kun penkillä istutaan. Onko tietoa miten tämän tulisi toimia tai miten sen asettelisi että se toimii? Tällä hetkellä anturi luulee että penkillä istuu koko ajan joku vaikka ajelisi yksin (valo sammuu kyllä kun molemmat turvavyöt ovat kiinni).
Turvavyön varoitusvalon anturi
Turvavyön varoitusvalon anturi
Tämänhetkiset räpsät:
Saab 96 V4 Super RS 1979
Saab 96 V4 Super RS 1979
Re: Turvavyön varoitusvalon anturi
Eikös toisinpäin? Katkaisija on sulkeutuva, ja ketjun ollessa kireänä se on auki.
Kun penkille istutaan, ketju löystyy ja katkaisija yhdistää merkkivalon maadoituksen.
Näin ainakin 99:ssä ja satkussa.
Kun penkille istutaan, ketju löystyy ja katkaisija yhdistää merkkivalon maadoituksen.
Näin ainakin 99:ssä ja satkussa.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Re: Turvavyön varoitusvalon anturi
Piti minunkin käydä pihalla irtopenkistä lunttaamassa. 

Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21