Käsittääkseni boxit ovat säädetty tehtaalla kyseiselle moottorimallille (ei siis yksilölle), ja K:n piirissä on mahdollisesti otettu huomioon komponenttien tarkkuus-vaihtelut. Kuitenkin, kun katsoo tuota 900aero-sivua, niin kaikissa 8v boxeissa on lähes sama K:n arvo, josta voisi äkkiä arvata että kovin suuria heittoja ei esiinny.
T8 ja T16 boxit ovat samoja boxeja jostain -86 eteenpäin, siis kaikki etulokarissa olevat (ja tonnarin APC-boxit) ovat säätöjä lukuunottamatta samoja boxeja. DI+APC:n APC on hiukan eri, siinä painetieto tulee DI:n kautta, joten siihen on rakennettu hiukan lisää osia tämän osalta, muuten sama boxi. DI/APC on sitten ihan eri...
ROHKEA kaveri säätää T16-boxinsa K-trimmerin alkuperäisen boxin arvoon, ja ajelee tyytyväisenä auringonlaskuun, kyseenalaista on jättää T16-boxin K-säätö sellaisenaan T8-koneeseen. T8-boxi on ymmärtääkseni säädetty herkemmälle kun T16 boxi, joten T8:n boxi T16 koneessa on vain yliherkkä, kun vastaavasti T16 boxi T8 koneessa ei ole riittävän herkkä.
Tuon herkkyyden erosta en sitten sano mitään, onko kuinka suuria eroja...
Itse ainakin säädin K:ta orkkis-boxin mukaan kun "viriboxini" nakutti liian herkästi aerossa, kuulee se edelleenkin nakutusta jo alle kilon paineilla, mutta olkoot. Arvaan tämän nakutusherkkyyden johtuvan tuosta vanhasta kannesta (ja niistä 5v vanhoista tulpista)...
Toki, jos haluaa pelata varman päälle niin hankkii T8:n boxin, mutta varmanpäälle pelatessa ei sitten viritetä.
Se ei pelaa joka pelkää
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)