Tyhjäkäynninsäätömoottori ( tai virallisemmin joutokäynnin säätäventtiili WISsin mukaan) - jumittaako ? Ensiapuna CRC:tä tjsp noista letkuista sisään. Vai onko kokonaan särki ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Turboissa (Trionic) on imuilman lämpötila-anturi selkeästi erikseen, mutta vapareissa (Motronic) ei näyttäisi olevan vastaavaa mutta moottorin lämpötilan anturi (osanro 9137803) on joka on näemmä asennettu imusarjaan.
Oliko vikakoodeja ? P0116, 0117 ja 0018 viittaa ko. anturin vikaan.
Motronic asettaa seokset lämpimän koneen arvoille siinä tapauksessa että anturi on vikaantunut eli kylmänä rykii takuulla.
Tästäkö kyse ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
vaikuttaa siltä. Ainakin auto käyttäytyy juuri noin. Vanhalla kooderilla ne katottiin, joten tarkkaan ei Tapanilassa nähty. kaivetaan osa jostain, kiitos paljon