Juu, kyllä se taas kunnolla potkiva Saabi sai unohtamaan sen paskaisen päivän melko pian. Tosin, kun muistelee, niin hyvin on piirtynyt muistiin ne työvaiheet ja ongelmat.
Itse tein emämokan siinä, että uitin jäähdytysnesteet pois ilman ohjuriletkua ja koko päivän tippui suupieliin, kaulaan ja kerran silmäänkin tippoja puskurin alusmuovin välistä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun potkein itseäni päähän sen virheen takia päivän mittaan. Toinen pahasti hommaa venuttanut asia oli se, että en tajunnut tarpeeksi aikaisin laittaa jotain rasiaa alle kun banjopultteja irroittelin ja nenä nurmessa kiinni sai monet hetket viettää tiivisteitä nurmikosta etsien. Kumma kyllä löytyi. Kerran tippui tiiviste pohjamuovisuojan päälle ja ei helvetilläkään tullut kopistelemalla sieltä pois. Jäähyvettä vaan roiskui. Aloinpa sitten ottamaan suojamuovia irti vain huomatakseni viime hetkellä kymmenisen ruuvia irroitettuani, että rekistelikilven alla olevasta kolosta katsomalla näkyi tiiviste aivan aitiopaikalla muovin päällä.
Niin, ja se tärkein. Ilman räikkälenkkisarjaa olisin kait vieläkin auton alla irroittamassa downpipen alimmaista mutteria. Ehdoton työkalu tuossa(kin) rempassa.
Hauska näitä on näin muutamien kuukausien jälkeen jo muistella

9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.