Eilen kaikki oli vielä hyvin...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
-Blopa-
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2008 09:32
Paikkakunta: Tuusula

Eilen kaikki oli vielä hyvin...

Viesti Kirjoittaja -Blopa- »

mutta tänään aamulla ei. 900i 16V vm-91, lähti hyvin käyntiin, mutta laturin valo syttyi palamaan ja tyhjäkäynti on korkealla. Vaikuttaa toimivan muuten ok. Ideoita???
-9³ SC 1.8t A5 BioPower Stage1 vm-07-
-900i 16V vm-91-
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Re: Eilen kaikki oli vielä hyvin...

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Tuo tyhjäkäyntihän on kerkealla vaikka jos on mennyt akku tyhjäksi ja starttaa uudestaan käyntiin. Siihen auttaa, kun ottaa hetkeksi aikaa ilmamassamittarin töpselin irti ja laittaa takasin paikalleen, niin kierrokset tippuu normaaliksi.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
-Blopa-
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2008 09:32
Paikkakunta: Tuusula

Re: Eilen kaikki oli vielä hyvin...

Viesti Kirjoittaja -Blopa- »

Jeps, taas toimii. Toinen laturin hiilistä oli kulunut n.3mm mittaiseksi. Jännitteensäätäjä oli joku tarvikekikkare ja pistin hiukan tuhlaten ja ostin ehtaa bossia 8)
-9³ SC 1.8t A5 BioPower Stage1 vm-07-
-900i 16V vm-91-
Vastaa Viestiin