Hei, nyt on ihme juttu. Auto on kansirempassa, kun katkes piru nokkaketju. No, pari imu -ja pakoventtiiliä muunmuassa uusiksi. Mutta kun imuvena onkin millin liian pieni. Vanha on 33mm, uudet 32, niinkuin kuulemma pitääkin.
Asentajan mukaan ei missään saabissa ole 33 mm imuventtiilejä.
Mitähän sille kannelle on joskus tehty? Mitkähän venttiilit siellä on?
Help!
cse 2.3 t -94: hän se härveli on.
Venttiilibrobleema!
Venttiilibrobleema!
9000 2.3t -94
Re: Venttiilibrobleema!
Asentaja ei tiedä mistä puhuu. Lyhytlohkoisissa (94->) kansissa on 33mm imuventtiilit. Eli sano että hommaa vaan ne oikeat venat..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Venttiilibrobleema!
Muistelen että esim. koivusen kirjasta pitää katella NG900 kohdalta nuo oikeet venat. 9000 listalla on nuo pitkälohkon venat ainoostaan.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135