Kortti lähti..
Kortti lähti..
Tuossa viime perjantaina tonnarini turbo temppuili, joten koitin toimiiko se kunnolla ja heitin 3:n silmään johan toimi taas..mutta sitten noin 1,5 km ajon jälkeen huomasin maijan tulevan perässä vilkut päällä..oli onneksi mukavia poliiseja ja antoivat ylinopeudestakin 10km/h pois ja alensivat päiväsakon hintaa 4:llä päivä sakolla, joten loppuen lopuksi kortti pois 80km/h nopeusalueella 130km/h..sh*t happens, mut onneksi on sen verran kuntoa, että jaksaa pyörällä polkea töihin.. 

Seat Cordoba TDI -03
Turbotestaus on vaativaa
Kyllähän turboa pitää testata. Itsekin tullut mm. pakoputken vaihdon ja termatölhöilyjen jälkeen "testattua"; eilenkin 60:n alueella taisi se 120 km/h vilahtaa.. Onneksi tiellä on tullut liikennöityä viimeisen 25 vuotta, mutta silti. Tähän lisäksi kaikenlaisia "karstanpolttoja" sekä "liikenneturvallisia" ramppikiihdytyksiä turbo punarajalla inisten (pitää ripeästi saada ajonopeus vaadituksi, tietenkin), niin on ihme, ettei poliisisedät katsele turbosaabeja yms. menopelejä sillä silmällä aina. Varsinkin jos nuorehko mieshenkilö on ratissa..
Pahuksen turbo, menee ajamiset ainakin alussa hiukan liiankin nopeasti. Pitääkin mennä rankaisemaan sitä tässä sopivan ajankohdan koittaessa..nih.
Pahuksen turbo, menee ajamiset ainakin alussa hiukan liiankin nopeasti. Pitääkin mennä rankaisemaan sitä tässä sopivan ajankohdan koittaessa..nih.

-
- "Hölösuu"
Itsellä on käynyt tuuri koko ajan viimeisen 6 vuoden ajan kortin saamisesta. Vain yhden kerran olen joutunut pysähtymään poliiseille ja siinäkin puhalletutettiin. Vielä semmoinen lisäys tuohon pysäytykseen, että olin just tulossa grilliltä ja join vielä tonkasta maitoa kun puhallutus alkoi
...
Muita läheltä piti tilanteita on tullut pirusti. Yleisin tilanne mitä on sattunut. Juuri kiihdytellyt rajusti esim testaten ahtoja jne... , niin juuri pudottaa nopeudet rajoitusten piiriin on maija tai partio putkahtanut jostain. (pitää koputtaa puuta taas
)
Toivotaan ettei jatkossakaan tule jäätyä kiinni saatikka itse pöljäiltyä liikenteessä millään tavalla.

Muita läheltä piti tilanteita on tullut pirusti. Yleisin tilanne mitä on sattunut. Juuri kiihdytellyt rajusti esim testaten ahtoja jne... , niin juuri pudottaa nopeudet rajoitusten piiriin on maija tai partio putkahtanut jostain. (pitää koputtaa puuta taas

Toivotaan ettei jatkossakaan tule jäätyä kiinni saatikka itse pöljäiltyä liikenteessä millään tavalla.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Ihan samanlaista kun mullakin.9000cst kirjoitti:Itsellä on käynyt tuuri koko ajan viimeisen 6 vuoden ajan kortin saamisesta. Vain yhden kerran olen joutunut pysähtymään poliiseille ja siinäkin puhalletutettiin. Vielä semmoinen lisäys tuohon pysäytykseen, että olin just tulossa grilliltä ja join vielä tonkasta maitoa kun puhallutus alkoi...
Muita läheltä piti tilanteita on tullut pirusti. Yleisin tilanne mitä on sattunut. Juuri kiihdytellyt rajusti esim testaten ahtoja jne... , niin juuri pudottaa nopeudet rajoitusten piiriin on maija tai partio putkahtanut jostain. (pitää koputtaa puuta taas)
9-3.1972
joopa joo multa meni VIIKOKSI kortti pois iha hölmö juttu vieläpä !.
Olin menossa kotia kaupast ihan tuttu tie missä ei "KOSKAAN OLE KYTTIÄ"
no 40kmh alue. käännyn isommalta tieltä "kotitielle" vauhtia noin 20kmh ja 2silmässä sitten ennen "PIENTÄ kiihdytystä katoin et joo 500m päässä on lasten vaunut ja pidemmällä auto tulossa no sit tallasen perinteisesti kuten aina kaasun pohjaan ja 50m kiihdytys johonki 65kmh ja sitten takas 50kmh ajeleen. no viddan siellähän olikin 2x PYÖRÄ poliisia tulossa jossain lasten vaunujen ja auton välissä 400-500m päässä musta ja ajan niistä nätisti ohi sitä ennen hidastin lisää vauhtia noin 20-30kmh ku pitäs kaks autoo mahtuu menemää rinnakkain. no ajan koti pihaa ja MTÄH kytät tulloo perässä ja rupee pyytelee multa korttio pois ! ajoin niiden mukaan siinä jotain 80-90kmh siinä vaihees rupes vähä pään sisällä heittämään et voi juma¤¤(¤ no mitäs minä sille voin jos mun sabast "lievästi viritetty i16" on etu pönttl halki ja siitähän ääntä läks ja power filtsu SUHISEE: <-- antaa aika hyvän nopeus vaikutelman vaik ei kovaa ajaiskaa no ei siin sit mitää. kävin vlopun jälkeen asemalla ja viikokse meni kortti pois saan sen ens KE takas ja sakot taitaa tulla törkeestä liikenteen vaarantamisesta että silleen joo kiva. poliisien lausunnossa oli et olisin niiden kohalla muka HÄTÄSESTI jarruttanu sen vauhin jostai 60 -> 20-30kmh joopa joo HUHHUH ja et auto pomppi ilmasssa kun oli kova vauhti no joo tie on asfaltti ja varmaa viimeks 30v sitte kunnostettu ja vanhaat raiteetki siitä poistettu Että sille sitten.... eipä siinä oikeen mitää voi valittaa ku kaks kyttää vs 1.. soitti eile et saan alkuviikosta hakeen mun sakon laitokselta... (onneks tällä kertaa köyhä opiskelija ei tuloja) ni ei oo mikää järin iso
huoh no ainakin on KANS viikko aikaa laittaa autoakin ku just sain uutta putkistoo 2.5" rosteria
... ps. kyllähän se sillä kakkosella just sen 80kmh jos rajottimee haluu ottaa mutta ei kyseisenä päivänä 
Olin menossa kotia kaupast ihan tuttu tie missä ei "KOSKAAN OLE KYTTIÄ"

9-5 Aero -00 Wagon
Ne ei ois voinu sakottaa sua muutaku liikenteen vaarantamisesta korkeintaan!! meinaan itellä kävi seuraavanlaisesti..
Y tie haarassa oli toisella sarakkeella poliisit, ja ne otti toisesta sarakkeesta tulevia autoja tutkalla.
...Kisailin omalla turbosaabilla yhden opelin kanssa aiemmissa liikennevaloissa, 60kmh:n alueella, mulla oli jotain noin 80-90kmh vauhtia ku huomasin poliisin bussipysäkillä viittomassa punaisella pampullaan ja ohjasi mut tienreunaan. Ensimmäinen kysymys poliisilta "Mitä sä teet nyt jos sun kortti lähtee?" mä olin ihan punanen ja hiki valui... vastasin että "sitte multa lähtee työpaikkakin", noh...siinä sitten kuulin kun kyseinen poliisisetä jutteli radiopuhelimellaan ja sieltä kuulus "joo, kyllä se ainakin 80kmh tuli...silloin mulla välähti et, en joutunu tutkaan..huh:D
...noh, sieltä tuli toinen setä ja puhallutti....0.3promillea oli veressä, olin tullut baarista ja juonut yhden! ...siitä tuli vaan kommentti "oot tainnu maistella tässä jokuaikaa sitten"....joo sanosin..
...noh, poliisisedät sanos vaan että jos oisin tutkaan osunut, niin kortti olisi lähtenyt...kiitin poliiseita ja sanoin että siinä vaan oli niin sportti opeli:D..
...ja ...mulla ei ollut edes turvavyötä päällä koko reissussa...kyllä mä sen sitten laitoin ku lähdin siitä:D
...1.Ylinopeutta noin 30kmh,2. 0.3promillee juoneena, 3. Ei turvavyötä
...EN NYT KEHU TÄLLÄ! enkä mitään...mutta hyvä tuuri vaan kävi..
Y tie haarassa oli toisella sarakkeella poliisit, ja ne otti toisesta sarakkeesta tulevia autoja tutkalla.
...Kisailin omalla turbosaabilla yhden opelin kanssa aiemmissa liikennevaloissa, 60kmh:n alueella, mulla oli jotain noin 80-90kmh vauhtia ku huomasin poliisin bussipysäkillä viittomassa punaisella pampullaan ja ohjasi mut tienreunaan. Ensimmäinen kysymys poliisilta "Mitä sä teet nyt jos sun kortti lähtee?" mä olin ihan punanen ja hiki valui... vastasin että "sitte multa lähtee työpaikkakin", noh...siinä sitten kuulin kun kyseinen poliisisetä jutteli radiopuhelimellaan ja sieltä kuulus "joo, kyllä se ainakin 80kmh tuli...silloin mulla välähti et, en joutunu tutkaan..huh:D
...noh, sieltä tuli toinen setä ja puhallutti....0.3promillea oli veressä, olin tullut baarista ja juonut yhden! ...siitä tuli vaan kommentti "oot tainnu maistella tässä jokuaikaa sitten"....joo sanosin..
...noh, poliisisedät sanos vaan että jos oisin tutkaan osunut, niin kortti olisi lähtenyt...kiitin poliiseita ja sanoin että siinä vaan oli niin sportti opeli:D..
...ja ...mulla ei ollut edes turvavyötä päällä koko reissussa...kyllä mä sen sitten laitoin ku lähdin siitä:D
...1.Ylinopeutta noin 30kmh,2. 0.3promillee juoneena, 3. Ei turvavyötä
...EN NYT KEHU TÄLLÄ! enkä mitään...mutta hyvä tuuri vaan kävi..
onse
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Tämä on taas näitä juttuja jossa voin todet vaan että:
Tyhmempikin oppii. Sarjassa älä tee mitä mä teen.
Haloo pahvit jurrissa ei ajeta edes vähäisessä
Toi on sitten sääntö eikä mikään suositus.
Tyhmempikin oppii. Sarjassa älä tee mitä mä teen.
Haloo pahvit jurrissa ei ajeta edes vähäisessä

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Lain mukaan moottoriajoneuvon kuljettaja syyllistyy rattijuopumukseen, jos hänen veressään on alkoholia vähintään 0,5 promillea tai litrassa uloshengitysilmaa 0,22 mg/l.
Ja se ei todellakaan ole edelleenkään noin, tuomita saa VASTA jos se raja ylittyy 0.5:en..
Vaikeammin määriteltävissä sen sijaan on muun kuin alkoholin aiheuttamat vaikutukset ajosuoritukseen...
ja omalla pihalla ei saa edes ajaa ruohonleikkuria kännissä!. Lain mukaan siis....tiedoksi kaikille:)
Ja se ei todellakaan ole edelleenkään noin, tuomita saa VASTA jos se raja ylittyy 0.5:en..
Vaikeammin määriteltävissä sen sijaan on muun kuin alkoholin aiheuttamat vaikutukset ajosuoritukseen...
ja omalla pihalla ei saa edes ajaa ruohonleikkuria kännissä!. Lain mukaan siis....tiedoksi kaikille:)
onse